vw polo vm. 1985 kaasari vehkeessä päästöt pielessä, viimeksi katsastettu 2007 jolloin se on jäänyt HC-arvosta kiinni ja O2 arvoista...
Putkisto vuoti, jonka vaihoin ja arveluttaa nyt mikä on HC-arvoista...
tulpat, ilmansuodatin ja virranjakajan pyörijän vaihdoin tänään ja ens ke menee päästömittaukseen...
Jos nyt sattuu vielä se HC arvo olemaan korkealla niin mistä etsiä vikaa?
Pierburg 2e päästöongelmia
Valvoja: ffp jäsenet
Löytys varmaa searcilla paljon asiaa tästä mut epäilen itse sytkän ajoitusta tai sit jos auto käy vähä huonosti ni voi olla joku viallinen tulpanjohto joka lyö läpi, HC:han tarkoittaa palamattomia hiilivetyjä.
Tuolta pitäs löytyä apua: http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=121
Tuolta pitäs löytyä apua: http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=121
HC arvo oli 1700 ja maksimissaan sais olla 1000...
Kokeiltu toisella kaasarilla, ei vaikutusta...
Imusarjan käytin irtaallaan ja tiivistin kaikki paikat, se kaasarin ja imusarjan välinen kumilaippakin on ehjä....
Mikä tossa nyt oikein voi olla, sytty on kohillaan, jako on kohillaan jne jne...
Tulpanjohotkin on vaihettu varmasti ehjiin...
Kokeiltu toisella kaasarilla, ei vaikutusta...
Imusarjan käytin irtaallaan ja tiivistin kaikki paikat, se kaasarin ja imusarjan välinen kumilaippakin on ehjä....
Mikä tossa nyt oikein voi olla, sytty on kohillaan, jako on kohillaan jne jne...
Tulpanjohotkin on vaihettu varmasti ehjiin...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa