Pierburg 2e päästöongelmia

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

Pierburg 2e päästöongelmia

ViestiKirjoittaja Timbee » 11.4.2012 23:20

vw polo vm. 1985 kaasari vehkeessä päästöt pielessä, viimeksi katsastettu 2007 jolloin se on jäänyt HC-arvosta kiinni ja O2 arvoista...

Putkisto vuoti, jonka vaihoin ja arveluttaa nyt mikä on HC-arvoista...
tulpat, ilmansuodatin ja virranjakajan pyörijän vaihdoin tänään ja ens ke menee päästömittaukseen...

Jos nyt sattuu vielä se HC arvo olemaan korkealla niin mistä etsiä vikaa?

Kama03
-
Viestit: 44
Liittynyt: 6.6.2011 12:33

ViestiKirjoittaja Kama03 » 12.4.2012 0:40

Löytys varmaa searcilla paljon asiaa tästä mut epäilen itse sytkän ajoitusta tai sit jos auto käy vähä huonosti ni voi olla joku viallinen tulpanjohto joka lyö läpi, HC:han tarkoittaa palamattomia hiilivetyjä.

Tuolta pitäs löytyä apua: http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=121

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 19.4.2012 23:54

HC arvo oli 1700 ja maksimissaan sais olla 1000...
Kokeiltu toisella kaasarilla, ei vaikutusta...

Imusarjan käytin irtaallaan ja tiivistin kaikki paikat, se kaasarin ja imusarjan välinen kumilaippakin on ehjä....

Mikä tossa nyt oikein voi olla, sytty on kohillaan, jako on kohillaan jne jne...
Tulpanjohotkin on vaihettu varmasti ehjiin...

tepi3
-
Viestit: 652
Liittynyt: 15.5.2007 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja tepi3 » 21.4.2012 10:37

Jos en ihan väärin muista niin eikös HC kerro huonosta palamisesta, eli tulpat, jakaja, piuhat, venttiilit falskaa?

Korjatkaa viisaammat jos olen ihan väärässä

edit. Niin... jos lukis vielä noi topicin kirjoitukset, eli olitkin nuo syttykamat jo vaihtanut...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa