Elikkä alko noin kuukaus sitten vähän tyhjäkäynti heitteli ja ja jos reilummin kaasua paino tehot laski ja ei varmaankaan käynyt ihan kaikilla... Mutta nyt kuitenki mennyt niin huonoks että käy todella huonosti hyvä että enään liikkuu tärisee sammuilee eikä lähde noin 10minuuttiin käymään jos starttaa niin pakoputkessa kyl räjähtää. Auto käy nyt niin huonosti että ei voi enää pihasta pois lähtee. Lähtee käymään ei ota kierroksia ja sammuu hetken kuluttua.
Ja lämpömittari on temppuillu että ei nouse ollenkaan vaikka kone on lämmin.Silloinkun vielä kävi ja liikku, kun alko käymään huonosti kulutus mittari näytti 40-50l.
Osaa on vaihdettu itse lambda anturit ja edelline omista oli vaihtanu puolat,tulpat + johdot.
mikä voisi olla vikana?
wv passat 2.8 v6 käyntiongelma
Valvoja: ffp jäsenet
joo noita vikakoodeja koitin kattella et ostin sen piuha auton ja läppäri väli ja latasin ohjelma... mutta eihän siitä mitää tullu ei antanu oikee mitää vikakoodeja, ohjelmas tai käyttäjäs vika.
olisko tollane hyvä http://viewitem.eim.ebay.fi/AUTEL-MAXID ... 38533/item vai joku muu?
tulpat ja lämpötila anturi menee nyt viel vaihtoo sit alan koittaa noit vikakoodeja katteleen jos niitä löytys.
olisko tollane hyvä http://viewitem.eim.ebay.fi/AUTEL-MAXID ... 38533/item vai joku muu?
tulpat ja lämpötila anturi menee nyt viel vaihtoo sit alan koittaa noit vikakoodeja katteleen jos niitä löytys.
no en tiedä mikä oli vikana mut kun nyt noi vikakoodit sain nollattuu ni lähti käymään normaalisti. ekat 5min sai kyl pitää autoo käynnis kaasu polkemal mut sit ongelmat hävis, veikkaisn kyl et vika on jossain osas mikä ei tykkää kylmäl kelil toimii mut ny lämpösel alko toimiin. ja mitään vikakodeeja ei ole tullut.
ainoo vika enää on et savua nousee konehuoneesta koneentakaa apukuskin puolelta eikä sinne nää että mistä tulisi ja noi venttiilikopankannen tiivisteet on juuri vaihdettu.
ainoo vika enää on et savua nousee konehuoneesta koneentakaa apukuskin puolelta eikä sinne nää että mistä tulisi ja noi venttiilikopankannen tiivisteet on juuri vaihdettu.
Itse ostin 1.8T:hen joskus tarvikepuolan, maksoi 45 euroa ja kesti 8kk. Sitten vahingosta viisastuneena kävin ostamassa alkuperäisen, hintaa oli -tittidii- 42 euroa. Oli vähän huijattu olo. Onneksi sentään sain tuosta 8kk kestäneestä tarvikepuolasta rahat takaisin, kun tarpeeksi urputin ko. puolan myymässä liikkeessä.
Saahan noita tarvikepuolia varmasti jostain halvemmallakin, mutta jos ne kestää noin hienosti, niin onko niitä sitten järkeä ostella. Sen päättänee jokainen itse...
Saahan noita tarvikepuolia varmasti jostain halvemmallakin, mutta jos ne kestää noin hienosti, niin onko niitä sitten järkeä ostella. Sen päättänee jokainen itse...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”