Eli Golffi tiputtaa rutkasti öljyä, ajattelin että öljypohjan tiiviste kaipaa vaihtoa kun oli koko koppa lyltäpäältä öljyssä.
No ei auttanut ja kun kopan vaihdon yhteydessä putsasi ja sen jälkeen seuraili tilannetta rupesin pelkäämään että ei kai vain kampiakselin stefa, koska vuoto kasteli enimmäkseen kytkinkopan pohjan ja siitä kytkinkopan ja koneen saumasta se tiputtaakin.
Öljyä joutuu lisäämään kohtuu usein ja sotkeehan tuo ympäristöä.
Onko näissä malleissa tyyppivika tuo kampiakselin stefa että kannattaako uskoa sen kuolleen.
Turhaan ei viitsisi hommaan ryhtyä, koska tuohan tarkoittaa sitä että laatikon saa purkaa tieltä pois.
g3 -92 1,6öljyvuoto
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllähä noita kampiakselin stefoja on saanu vaihtaa melkee joka kakkiksee ja kolmoskoriin mitä on omistuksessa ollut. Ja uskoisin että sulla on sama homma että tuo kampiakselin stefa on kuollut, paljon sil sun autollas on ajettu noin niiku btw? toinenha vaihtoehto et kytkin akselin juuresta vuotais loota öljyä mut siihe en ainakaa itse usko kun ei moista ole tapahtunut edes +500tkm ajetulla bensa vehkeellä.
Jep! Autolla on ajettu se 240tkm ja tosiaan tuota kampiakselin stefaa pelkäsinkin ja lootaöljyn suljin pois,koska tonnin välein ilmoittaa moottorinöljyvalo itsestään.
Eli siis epämukavia iltoja tiedossa auton parissa. Tuossahan joutuu purkamaan laatikon tieltä pois. Vai olisiko helpoin tapa nostaa kone ylös?
Eli siis epämukavia iltoja tiedossa auton parissa. Tuossahan joutuu purkamaan laatikon tieltä pois. Vai olisiko helpoin tapa nostaa kone ylös?
No jokainen kai tavallaan? =D
oma tapa vaihtaa stefa, yleensä kytkimen siin samalla on.
pistän koneen kuorma liinoilla tukevasti kiinni (rakentanut keinun tapasen rungon kuorma liinoille) irrottaa koneen ja vetarit joko navasta tai lootan päästä. Pyöräyttää konetta vähä parempaa asentoo ja nappaa lootan auki ja tekee huollot mitä meinas, lyö lootan takas kii ja tökkää koneen paikallee. jos työkalut ynm valmiina, irrotus ottaa ehkä sen 30min tai vähemmän ja kiinni laitto samanverran.
oma tapa vaihtaa stefa, yleensä kytkimen siin samalla on.
pistän koneen kuorma liinoilla tukevasti kiinni (rakentanut keinun tapasen rungon kuorma liinoille) irrottaa koneen ja vetarit joko navasta tai lootan päästä. Pyöräyttää konetta vähä parempaa asentoo ja nappaa lootan auki ja tekee huollot mitä meinas, lyö lootan takas kii ja tökkää koneen paikallee. jos työkalut ynm valmiina, irrotus ottaa ehkä sen 30min tai vähemmän ja kiinni laitto samanverran.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa