tuli ostettua keulakolaroitu audi ja en tiedä kannattaako enää tehdä tiepeliä vaikka ei ole kovin pahasti keula palasina mut bäkit lauennu. tuleeko miten kallis homma laittaa bäkit kaiken kaikkiaan?? sen puoleen hyvä ku ei ole avk auto ja on rekisterissä.
toinen paska homma että oli nyysitty moottorinohjausboxi! käykö laittaa toinen boxi suoraan vai mitä kaikkea pitää tehä? ilmeisesti ollu joku hyvä ohjelma siinä.
jos tulee siihen päädyttyä että osiksi menee niin miten tuomosen osat menee kaupaksi??
audi a4 1.8t quatro kolaroitu -97
Valvoja: ffp jäsenet
tuli ostettua keulakolaroitu audi ja en tiedä kannattaako enää tehdä tiepeliä vaikka ei ole kovin pahasti keula palasina mut bäkit lauennu. tuleeko miten kallis homma laittaa bäkit kaiken kaikkiaan?? sen puoleen hyvä ku ei ole avk auto ja on rekisterissä.
toinen paska homma että oli nyysitty moottorinohjausboxi! käykö laittaa toinen boxi suoraan vai mitä kaikkea pitää tehä? ilmeisesti ollu joku hyvä ohjelma siinä.
jos tulee siihen päädyttyä että osiksi menee niin miten tuomosen osat menee kaupaksi??
Tuli tuli olisiko silloin kannattanut selvitellä asiaa hieman tarkemmin eikä ostaa "sikaa säkissä"
Airbag asiaan en ota muuta kantaa, kuin että kannattaa laittaa kuntoon eikä alkaa tekemään mitään vastus yms pielavetisiä!
Purkaamoilta kannattaa kysellä purkkeja ja googletella kyllä noita aika hyvin on myynnissä?! Onko mottoria edes paikallaan tai turboa jne? Ja onko alkuperäinen kokoonpano ettei ole asennettu esim. Hesteckkiä yms aftermarket moottorin ohjausta ja muutettu vakio johtosarjaa?
Hintahan yleensä on ostajan ja myyjän välinen näkemys eli ruuvi maksaa muutaman sentin ja moottori sitten jokusen satasen eli vaikea sanoa mitkä osat myy ja mitkä ei. Etupään kaikki osat + tekniikka kysyttyjä ja varmasti saat myytyä muutakin pienempää piste osaa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa