paikallinen autojobbari sano et uutena asti kolissu?
auto toimii hyvin mutta naputtaa :D
vw golf 1,4 16v kolina
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Jonkun huhun olen kuullut että esim. -03 1,6 moottoriset kolisee erityisesti kylmänä koska männissä on jotain pinnoiteongelmia ja ne pääsee keikkumaan.
Mutta tää on kyllä aika nettihuhun arvoinen tieto.
Kaverilla oli sellainen ja kokeneempi mekaanikko erotti äänen ja minä kokemattomana en. Kyseisellä autolla ajettiin jotain lähemmäs 170 tkm ongelmitta. Paitsi karstan tukkima kaasuläppäkotelo jätti auton kerran pihaan.
Mutta tää on kyllä aika nettihuhun arvoinen tieto.
Kaverilla oli sellainen ja kokeneempi mekaanikko erotti äänen ja minä kokemattomana en. Kyseisellä autolla ajettiin jotain lähemmäs 170 tkm ongelmitta. Paitsi karstan tukkima kaasuläppäkotelo jätti auton kerran pihaan.
1.4 16v perusvika/ominaisuus. Liittynee jossain määrin siihen että 1.4:ssa on käytössä alumiiniryhmä ja käyntivälykset todennäköisesti erilaiset kuin 1.6 16v rautalohkon yhteydessä. Pahimmillaanhan tuo on tyyliin: "koneesta kuuluu kaikki äänet paitsi haitarin soitto.." :D
Tiedän 1.4 IV Golffeja joihin vaihdettu alakerta alle 60tkm. Jos sieltä männän helmasta teflonpinnoitteet irtoaa niin varmasti tuo ääntä voimistaa.
1.6 vastaavassa en ole ikinä kyseiseen ääneen törmännyt.
Tiedän 1.4 IV Golffeja joihin vaihdettu alakerta alle 60tkm. Jos sieltä männän helmasta teflonpinnoitteet irtoaa niin varmasti tuo ääntä voimistaa.
1.6 vastaavassa en ole ikinä kyseiseen ääneen törmännyt.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”