G3 2E hyytyy (apuja apuja)
Valvoja: ffp jäsenet
G3 2E hyytyy (apuja apuja)
Eli siis Golf hyytyy säännöllisen epäsäännöllisesti. Hyytyminen kestää n.3 sekunnista 2min. Auto sammuu joskus myös tyhjäkäynnillä. Meikäläisen tyhyjälläpäällä mietittynä golf ei saa pensaa tai sitten kipinä hukassa. Kertokaas hyvät ystävät mitä tässä kannattais alkaa vaihtamaan/tutkimaan?
Voitte kuvitella kuinka eroottista ja helvetin vaarallista on jäädä yhtäkkiä golfilla neljän ruuhkassa kaupungissa ison risteyksen keskelle.
Vaihdettuja osia:
-Virranjakajan kansi (OEM) -> ei vaikutusta
-Puola (OEM) -> ei vaikutusta
Auto: vm-94 Golf gti-edition 2e koneella
Kiitos ajastanne!
Voitte kuvitella kuinka eroottista ja helvetin vaarallista on jäädä yhtäkkiä golfilla neljän ruuhkassa kaupungissa ison risteyksen keskelle.
Vaihdettuja osia:
-Virranjakajan kansi (OEM) -> ei vaikutusta
-Puola (OEM) -> ei vaikutusta
Auto: vm-94 Golf gti-edition 2e koneella
Kiitos ajastanne!
Viimeksi muokannut simo, 11.5.2011 15:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 126
- Liittynyt: 22.5.2004 22:40
- Viesti:
Vikakoodit kannattaa lukea mutta kuullostaa G28 anturilta eli kampiakselin asentotunnistimelta/moottorin nopeustunnistimelta. Auto toimii välillä ok, sitten taas sammahtelee ja saattaa käynnistyä ja sammahdella. ~130€ hintaluokassa VW liikkeessä.
Varaosanumero 06A 906 433C
http://www.worldimpex.com/parts/genuine ... 62461.html

Varaosanumero 06A 906 433C
http://www.worldimpex.com/parts/genuine ... 62461.html

-
- -
- Viestit: 5
- Liittynyt: 1.6.2010 22:25
Olikos 2E koneessa tuo kampuran asentoanturi? Muistelen, että siinä on vain virranjakajan hall-anturi. Tarkasta vauhtipyörän kohdalta, moottorin etummaisen kannakkeen alta, löytyykö sieltä anturi. Voit myös katsoa virranjakajan sisältä sakaralevyn. Jos siinä on neljä sakaraa, se hoitaa todennäköisesti yksin sytkän ajoituksen.
Käyttämällä hakua löydät paljon keskusteluja aiheesta.
Käyttämällä hakua löydät paljon keskusteluja aiheesta.
-
- -
- Viestit: 126
- Liittynyt: 22.5.2004 22:40
- Viesti:
Vika ilmeni tänään 2kertaa n.5sekunnin hyytymisenä.(n.20km ajoa)
Huomioita vian ilmetessä:
-Virrat ei katkea ohjaamonpuolelta. (Laturin varotusvalo syttyy)
-JOSKUS Auto pysyy käynnissä vauhdissa ollessaan, mutta kaasua painamalla kierrokset ei nouse yhtään. Kytkimen kun painaa pohjaan niin sitten sammuu.
Ei tuosta 2E:stä löydy tuota anturia.
Kone huoneesta tutkittu kaikki johdot ja puhdistettu liittimet.
Pensan suodatin näytti ulkoapäin niin vanhalta, niin se lähtee vaihtoon. Voiko vika olla pensapumpunreleessä? Vikakoodit luen heti kun se kaapeli tulee postista. Vanhoja keskusteluja on kyllä paljon ja paljon on myös ratkaisemattomia mysteerejä.
Huomioita vian ilmetessä:
-Virrat ei katkea ohjaamonpuolelta. (Laturin varotusvalo syttyy)
-JOSKUS Auto pysyy käynnissä vauhdissa ollessaan, mutta kaasua painamalla kierrokset ei nouse yhtään. Kytkimen kun painaa pohjaan niin sitten sammuu.
Ei tuosta 2E:stä löydy tuota anturia.
Kone huoneesta tutkittu kaikki johdot ja puhdistettu liittimet.
Pensan suodatin näytti ulkoapäin niin vanhalta, niin se lähtee vaihtoon. Voiko vika olla pensapumpunreleessä? Vikakoodit luen heti kun se kaapeli tulee postista. Vanhoja keskusteluja on kyllä paljon ja paljon on myös ratkaisemattomia mysteerejä.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 126
- Liittynyt: 22.5.2004 22:40
- Viesti:
Netin mukaan osassa 2E koneita olisi tuo kampiakselin asennontunnistin http://cgi.ebay.co.uk/VW-Golf-Passat-Co ... 0510700268
Omassa golfissa selvisi sammuilun ja pätkimisen syy eilen kun irrotin tuon G28 sensorin, johdon eristeet murenee ja nuuka Saksalainen joskus jo korjannut alkupään eristettä..
Tässä listauksessa 2E moottori http://www.partlex.com/index.php?main_p ... cts_id=212
Omassa golfissa selvisi sammuilun ja pätkimisen syy eilen kun irrotin tuon G28 sensorin, johdon eristeet murenee ja nuuka Saksalainen joskus jo korjannut alkupään eristettä..

Tässä listauksessa 2E moottori http://www.partlex.com/index.php?main_p ... cts_id=212
Noniin nyt välikatsaus. Vika vaivaa edelleenkin.
-Vika koodit luettu taas eilen -> ei mitään.
-Ajoestopoksi katottu läpi ja suihkutettu litra elektroniikka sprayta.(henkimailman juttuja)
-Tuota anturia ei kyllä ole. Eilen tunkkasin auton ja ei varmaan löydy.
-Hall anturi jossain virranjakajassa? sen voisi seuraavana vaihtaa.
-Vika koodit luettu taas eilen -> ei mitään.
-Ajoestopoksi katottu läpi ja suihkutettu litra elektroniikka sprayta.(henkimailman juttuja)
-Tuota anturia ei kyllä ole. Eilen tunkkasin auton ja ei varmaan löydy.
-Hall anturi jossain virranjakajassa? sen voisi seuraavana vaihtaa.
-
- -
- Viestit: 126
- Liittynyt: 22.5.2004 22:40
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa