eli onkos kellään kokemusta koneen nostamisesta moisessa vehkeessä? onko edes mahdollista? jos on niin miten? abs-kone kyseessä jos nyt jotenkin vaikuttaa..
entä mistä mahtais saada ns. madallettuja öljypohjia?
tarkotus olis madaltaa aikas reilusti ja öljypohja näyttäis olevan sen verran tyrkyllä tossa et pakko siihen jotain on keksii.. muita ideoita?
G3 koneen nostaminen?!
Valvoja: ffp jäsenet
no hommaa löytyy muutakin kuin pelkkä koneen nosto. lisää tilaa vetoakseleille, mielummin kääntää raidetangonpäät alapuolella, alapalloja jatkaa, vaihdevivustoja muokata (tai vaihtaa vaihteisto 02A), pakoputken alkukäyrää saattaa joutua jatkaan, itse tekisin alumiinilätkistä speiserit ja pitemmillä pulteilla kone kiinni.
mitä kakkosnelosella mittailin niin aika samaan korkeuteen jää öljypohja kuin apurunkoki. näin ollen apurungon etukulmat jää myös aika riskialttiiksi paikaksi.
myös jos haluat oikeasti matalaksi niin pyöräkoteloissa tulee tilanahtaus renkailla pyöriä. toki jos ei halua täyttä kääntösädettä niin silloin ei niinkään haittaa
edit: nämä on siis omia tutkielmia kolmosen madaltamisesta eikä välttämättä ole mitään totuudenperää
ai niin ja puslat kannattaa vaihtaa uretaanisiin keston vuoksi.
mutta myös takapäässä tulee ongelmaa jos haluat vaakatasoon koska kun madalletaan niin renkaat tuppaa kääntymään eteenpäin aika rankasti jolloin taka-akselillekki olis tehtävä jotain
mitä kakkosnelosella mittailin niin aika samaan korkeuteen jää öljypohja kuin apurunkoki. näin ollen apurungon etukulmat jää myös aika riskialttiiksi paikaksi.
myös jos haluat oikeasti matalaksi niin pyöräkoteloissa tulee tilanahtaus renkailla pyöriä. toki jos ei halua täyttä kääntösädettä niin silloin ei niinkään haittaa
edit: nämä on siis omia tutkielmia kolmosen madaltamisesta eikä välttämättä ole mitään totuudenperää
ai niin ja puslat kannattaa vaihtaa uretaanisiin keston vuoksi.
mutta myös takapäässä tulee ongelmaa jos haluat vaakatasoon koska kun madalletaan niin renkaat tuppaa kääntymään eteenpäin aika rankasti jolloin taka-akselillekki olis tehtävä jotain
Mun Cabrio on alustaltaan sama kuin g3 . Tein taka-akselin kiinnitysrautoihin uudet reijät ja hitsasin vanhat umpeen. Siirtyi tuolla toimenpiteellä 1,5- 2cm . 205/35 18" tulee rengas kaareen kiinni.
Edessä ongelmat ovat kuten yllä mainittiin vetari oikealla puolella ja molemmat raidetangot.
Onko kellään kokemuksia raidetankojen siirrosta alapuolelle? Miten ohajusgeometria muuttuu ?
Mun auto ilma-alustalla. Matalalla tulee ajettua välillä mutta ylempenä paljon enemmän.geometria pitäis saada vähän edes siten ettei kun vähentää painetta niin auto laskee ja pyörät alkaa harittaa.
VWvorteksilta joskus katsoin noita erillaisia ala-palloja , ei sovi mun budjettiin.
Edessä ongelmat ovat kuten yllä mainittiin vetari oikealla puolella ja molemmat raidetangot.
Onko kellään kokemuksia raidetankojen siirrosta alapuolelle? Miten ohajusgeometria muuttuu ?
Mun auto ilma-alustalla. Matalalla tulee ajettua välillä mutta ylempenä paljon enemmän.geometria pitäis saada vähän edes siten ettei kun vähentää painetta niin auto laskee ja pyörät alkaa harittaa.
VWvorteksilta joskus katsoin noita erillaisia ala-palloja , ei sovi mun budjettiin.
miks pitäis teettää ohuempi akseli jos kerta raidetangonpään kääntämisellä ja alapallon jatkopalalla saadaan tukivarsi ja raidetanko parempaan asentoon josta ei luultavasti ajettavuuden huonontumista ainaskaan pitäis olla.
ja luultavasti tulee halvemmaksi. jostain löyty nuo raidetangonpäiden kääntöön osat ja alapalloon jatkopala.
niin ja alatukivarren ja raidetangon olisi hyvä kulkea samassa kulmassa
ja luultavasti tulee halvemmaksi. jostain löyty nuo raidetangonpäiden kääntöön osat ja alapalloon jatkopala.
niin ja alatukivarren ja raidetangon olisi hyvä kulkea samassa kulmassa
Mikäs maavara sulla on hakusessa? 20mm tukivarsiin? :)
Itsellä oli Golf viimekesän "tukivarret" pystyssä eikä sillä kyllä enää oikein pysty ajamaan missään. Jos keulan sai kikkailtua nousun yli niin seuraavaksi otti helmat ja pohja kiinni. Nyt on sitten massat raavittu pohjasta ja helmat aivan lommoilla. Talveksi nostin 30mm mutta alusta on laskeutunut silti varmaan 20mm kun on "asettunut". Tarviiskin mitata nyt maavara.
Itsellä oli Golf viimekesän "tukivarret" pystyssä eikä sillä kyllä enää oikein pysty ajamaan missään. Jos keulan sai kikkailtua nousun yli niin seuraavaksi otti helmat ja pohja kiinni. Nyt on sitten massat raavittu pohjasta ja helmat aivan lommoilla. Talveksi nostin 30mm mutta alusta on laskeutunut silti varmaan 20mm kun on "asettunut". Tarviiskin mitata nyt maavara.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa