Eli tämmöinen pieni ongelma:
Auto on ajettu 292tkm. lämmöt pysyy kohdillaan.
Auto kuluttaa n. 15L/100km ja ei kulje sitten millään. 3000rpm jälkeen rupee vetämään vasta joka vaihteella eli hissukseen kun ajelee ja kun antaa kaasua niin rupee "booaamaan". Eli toden näköisesti saa bensaa liikaa koko aika. Kylmänä vetää joka vaihteella paremmin, mutta hetken päästä se meno hyytyy.
autoon vaihdettu:
-lambda (bosch)
-vesianturi
-ruiskun kumilaippa
-ilmanputsari
-sekä putki uuteen katilta taaksepäin (ei vuoda mistään mutta pörisee niin pirusti)
Epäilen että vika on ruiskun puolella, mutta en ymmärrä muuta kuin periaatteen miten toimii mutta siihen se sitten tyssää. Eli voisiko ruiskusuutin olla tukossa/epäkunnossa? Tai jokin anturi kusee? Imuvuotoja on testattu perinteisesti erilaisilla crc tyylisillä palavilla aineilla eikä niitä ole havaittu.
Golf 3 1.8 abs kulutus korkea ja vedot hukassa
Valvoja: ffp jäsenet
teeppä vielä näin.
otat vaihdelaatikonpäältä vihreän tulpan pois,sitte kierrät koko korkin pois(iso hylsy).
sitte pyörittelet jaon kohdalleen,tai laitat vauhtipyörässä olevan jaon merkin kohdalleen ja katot heittääkö kampiakselin tai nokan merkit.
en nyt muista minkälaiset merkit oli sytkän ennakolle ja jaon merkille vauhtipyörässä mutta hoksaat kyllä ite. nyt tuntus siltä että jako on aika pahasti metässä jos ei edes sytkän merkkejä löydy.
ja eiköhän tuo oikea ennakko liene 10 astee paikkeilla ole
otat vaihdelaatikonpäältä vihreän tulpan pois,sitte kierrät koko korkin pois(iso hylsy).
sitte pyörittelet jaon kohdalleen,tai laitat vauhtipyörässä olevan jaon merkin kohdalleen ja katot heittääkö kampiakselin tai nokan merkit.
en nyt muista minkälaiset merkit oli sytkän ennakolle ja jaon merkille vauhtipyörässä mutta hoksaat kyllä ite. nyt tuntus siltä että jako on aika pahasti metässä jos ei edes sytkän merkkejä löydy.
ja eiköhän tuo oikea ennakko liene 10 astee paikkeilla ole
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa