Caddy 1.8 kaasuläppä ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Caddy 1.8 kaasuläppä ongelma
Elikkä tuollainen 1.8 GT moottori koodiltaan JH. Kaasuläppien välinen vivusto on väljä -> käy vähän miten sattuu. Onko missään muussa samaa kaasuläppää, siis kaksiosainen (pinenpi ja isompi läppä samassa)..
Golf mk1 gti:ssä (DX) on vastaava kaasuläppä, mutta siitä puuttuu "kickdown" kytkin.
Samalla pulttijaolla, mutta eri kokoisilla läpillä löytyy sitte vaihtoehtoja mm. Golf mk2 gti 8v ja 16v versioista.
http://zephyr.kuvat.fi/kuvat/Moottoriprojekti/IMG_3808.JPG
Kuvassa ylempi on mk1 gti (DX) ja alempi mk2 16v gti (PL)läppä.
JH konetta löytyy ainakin G1 cabriosta ja saman aikakauden scirocosta. Näissä siis läppä on sama ja niissä on mikrokytkin valmiina.
Samalla pulttijaolla, mutta eri kokoisilla läpillä löytyy sitte vaihtoehtoja mm. Golf mk2 gti 8v ja 16v versioista.
http://zephyr.kuvat.fi/kuvat/Moottoriprojekti/IMG_3808.JPG
Kuvassa ylempi on mk1 gti (DX) ja alempi mk2 16v gti (PL)läppä.
JH konetta löytyy ainakin G1 cabriosta ja saman aikakauden scirocosta. Näissä siis läppä on sama ja niissä on mikrokytkin valmiina.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa