osaisko joku kertoa kun pitkästä aikaa oli nyt golffi liikenteessä niin siinä perus ajoa ajellessa kierrokset noin 2200 niin siinä 5km kohdalla alko öljyvalo palaa ja mittaristo huutamaan. pysähdyin sammutin katoin öljytikusta öljymäärän jne kaikki näytti olevan kunnossa jatkoin siis matkaa. ajoin taas noin 1 km alko taas huutamaan, ja laskin kierroksia niin sammu.. jatkoin matkaa alko taas huutamaan. nostin kierroksia yli 3000 kierrokseen, sammu. eli missä mahtaa olla vika kun kierrokset 2-3 tonnii ni valo syttyy ja sit taas mennään pois ni sammuu? samallaisia ongelmia kellään?
nii ja autohan on siis vuoden -89 golf gti 16v
Golf 2 öljyvalo
Valvoja: ffp jäsenet
Moro
lainasin omaa tekstiäni vuoden vanhasta topicista :)
"löytykö vika??
ittellä oli g2 1.3 ja samat oireet. kaikki anturit vaihdettiin ei auttanu, kunnes lopulta 2h etsimisen jälkeen löyty yksi irtonainen johto (keltainen) , johto oli isommassa johtonipussa mikä meni vaihdelaatikonpäältä.
en kyllä tiedä saiko tosta mun sepustuksesta mitään selvää tai apua=)"
lainasin omaa tekstiäni vuoden vanhasta topicista :)
"löytykö vika??
ittellä oli g2 1.3 ja samat oireet. kaikki anturit vaihdettiin ei auttanu, kunnes lopulta 2h etsimisen jälkeen löyty yksi irtonainen johto (keltainen) , johto oli isommassa johtonipussa mikä meni vaihdelaatikonpäältä.
en kyllä tiedä saiko tosta mun sepustuksesta mitään selvää tai apua=)"
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
en viittiny uutta topiccia tehdä, eli öljysummeri huutelee, kun öljyt lämpee yli 70 asteen,
mutta mulla on öljynpainemittari näyttää myös matalaa painetta.
mitä mieltä olette, pitäiskö kokeilla vaihtaa öljyt, vai uutta öljypummpua ettimään?
Vähän vaikea sanoa mutta voihan tuolla olla jo laakeritkin entiset :(
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”