2E ja ADY koneiden erot.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Alph4
-
Viestit: 63
Liittynyt: 17.5.2010 18:17

2E ja ADY koneiden erot.

ViestiKirjoittaja Alph4 » 13.10.2010 11:26

mitäs eroa näissä koneissa on?

2Essa VAF

ADYssa MAF...

muuta?

samza
ffp jäsen
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 13.10.2010 11:33

pääasialliset erot taitaa olla moottorinohjauksessa; Eli 2Essä on Boschin systeemit ja Ady:ssä Siemenssin Simos.

Alph4
-
Viestit: 63
Liittynyt: 17.5.2010 18:17

ViestiKirjoittaja Alph4 » 13.10.2010 15:27

hmm.. okei

mites kun laukes toi mun ady ja nyt pitäis kone vaihtaa niin käytännössä saan tuon 2e motin toimimaan tolla mun ohjauksella?

puliukk0
-
Viestit: 237
Liittynyt: 9.1.2010 11:04

ViestiKirjoittaja puliukk0 » 13.10.2010 19:19

Muistaakseni mekaanisesti eroavia osia on AINAKIN venttiilit (ehkä männät?) ja imusarja + toi maf?

Lähinnä kaiken irtoavan siirrät uuteen moottoriin, niin tuskin tulee ongelmia.

EDIT: Venat on ainakin eriosanumeroilla ja motonetinkin sivuilla eri vaihtoehdot molempiin. Kuitenkin sama perus moottori, vähän eri palikoilla....


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa