Vw Golf 1.8t GTI Ahtovika
Valvoja: ffp jäsenet
Vw Golf 1.8t GTI Ahtovika
Nyt olis hyvät neuvot tarpeen. Kolopallossa meinaa ahdot karkailla miten sattuu ja vikaa on etsitty nyt jonkun tovin, On vaihdettu uusi N75,bypass. Eli ensinnäkin se N75 venttiili pidä olla niin päin että pitkä kara tulee imuputkeen? Niin päin ollessa täyskaasukiihdytyksessä ahdot ei nouse mittarin mukaan kuin 0,3-0,4 ja tuntuu todella laiskalle. Venttiilin toisinpäin kääntämällä auto tuntuu välillä pelaavan kohtuu normaalisti, mutta välistä sitten aloittaa ahtamaan jo ihan pintakaasulla ja kiihdytyksessä nostaa kilon tuntumaan jolloin veto ilkeästi töksähtää. Yleismittarilla mitattu että venttiilille tulee jännite, kokeiltu ajamista MAF:in töpseli irti, hukkaportin tanko liikkuu mielestäni tarpeeksi kevyesti käsin. Lisäksi auto pintakaasulla ajellessa nykyttää. Uusi ilmamäärämittari laakkoselta ~300€ noin niin ei kehtais ruveta arvalla ostelemaan osia ja vaihtelemaan.
Tosta MAF:ista et kyselin sitä omaan autoon ja vastaus oli 295€ ja jos antaa vanhan vaihdossa niin 135€ jää hintaa..itelläni kanssa nykäsee välillä pintakaasulla ja epäilen tota maffia ku ei vissiin ikinä vaihdettu ja ajettu öljyttävällä suodattimella.(mittarissa melkein 270tkm)
Viime kesänä meni oma N75 vaihtoon ku nosti ahdot yli 1,5 ja heitti vikatilaan
Viime kesänä meni oma N75 vaihtoon ku nosti ahdot yli 1,5 ja heitti vikatilaan
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa