1.4mylly vetelee viimeisiään. vm.99 (217tkm)
Tuossa olen alustavasti etsiskellyt uutta (vähemmän ajettua) moottoria ja 1.4 ei nyt hirveesti ole tarjolla..
1.6 kyllä löytyy paljonkin ja monen erihintaista.
Tarviiko jarruja tjms päivittää jos tollasen 1.6myllyn vaihtaa keulille.
Vai kannattaako unohtaa koko juttu.. ?
Boran pannun vaihto 1.4 -> 1.6 ?
Valvoja: ffp jäsenet
Joudut vaihtamaan ecun ja mittariston, kuten myös kaikki sen koneen saastelaitteetkin että saat tuon todistuksen päästöistä vv-autolta.
8v on vaijerikaasulla ja 16v sähköllä
Mitä alustaan tulee niin 1.4 16v on 256mm jarruilla ja 1.6 16v on 280mm jarruilla. Joten olka-akselit menee ainakin vaihtoon, että saa noi isommat laikat kiinni.
8v on vaijerikaasulla ja 16v sähköllä
Mitä alustaan tulee niin 1.4 16v on 256mm jarruilla ja 1.6 16v on 280mm jarruilla. Joten olka-akselit menee ainakin vaihtoon, että saa noi isommat laikat kiinni.
Kyllä oma 1.6 16v on pikkujarruilla. Sama näyttäisi pätevän myös Boraan. 1.6 16v koneiset ovat samoilla olka-akseleilla ja jarruilla kuin 1.4 16v. Alkupään 8v on eri olka-akseleilla.
Nämä siis minun etkan mukaan, borasta katsottuna.
Helpoin varmaan olisi jos jostain saisit halvalla 1.6 16 venttiilisen keulan mistä vaihtaa kone. Saisit tarvittavat palikat "suoraan" siitä.
Nämä siis minun etkan mukaan, borasta katsottuna.
Helpoin varmaan olisi jos jostain saisit halvalla 1.6 16 venttiilisen keulan mistä vaihtaa kone. Saisit tarvittavat palikat "suoraan" siitä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”