Corrado g60 kartiosuodatin vai vakio?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Ventovieras79
-
Viestit: 7
Liittynyt: 31.3.2010 14:28

Corrado g60 kartiosuodatin vai vakio?

ViestiKirjoittaja Ventovieras79 » 31.3.2010 15:06

En löytäny topiccia aiheesta, joten kysästään eli kannattaako vaihtaa alkuperäisen putsarin tilalle kartiosuodatin, jos konehuoneessa on 68 ahdinpyörä/leveä hihna, iso cooleri, lastu, isompi putkisto yms.. ahdistaako toi vakio putsari näillä muutoksilla? kiitos jo etukäteen :)

MXU
-
Viestit: 437
Liittynyt: 2.5.2005 23:04

ViestiKirjoittaja MXU » 31.3.2010 16:01

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=23636&start=1400

Tuolla on enemmänkin juttua... Ei ahdista, ottaa vaan sen "kiihdytyssuppilon" suodatinkotelosta pois.

Ventovieras79
-
Viestit: 7
Liittynyt: 31.3.2010 14:28

ViestiKirjoittaja Ventovieras79 » 31.3.2010 16:57

joo kiitos eli corrossa on jo tehty kyseinen muutos... parempi kuin pitää näppinsä erossa "tehosuotimista" :) lainataan tätä: Siitä ilmansuodatinkotelosta lähtee vetämällä pois se "kiihdytyssuppilo" Sit on iso aukko keulaa kohti. Ja ahtimen ja kotelon välisen putken voi kikkailla vaikka näin. itselle ei tulis pieneen mieleenkään laittaa tehosuodattimia tuohon. Kerran hetken ollut ja uudessa ahtimessa alkoi heti näkyä pisteitä. Ja mitään eroa ei ollut vakiosuodattimeen. (kuin koko...)

heller
-
Viestit: 465
Liittynyt: 15.2.2008 17:07

ViestiKirjoittaja heller » 31.3.2010 18:12

ketjua lainaten voisinkin kysyä samaa 3b+aeb. Eli miten tuon 1.8T:n ilmanottoa vois parantaa ilman mitään kartiosuodatinta. Joku tuuning-paneelisuodatin? Millainen ja mistä?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa