Corrado g60 kartiosuodatin vai vakio?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 31.3.2010 14:28
Corrado g60 kartiosuodatin vai vakio?
En löytäny topiccia aiheesta, joten kysästään eli kannattaako vaihtaa alkuperäisen putsarin tilalle kartiosuodatin, jos konehuoneessa on 68 ahdinpyörä/leveä hihna, iso cooleri, lastu, isompi putkisto yms.. ahdistaako toi vakio putsari näillä muutoksilla? kiitos jo etukäteen :)
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=23636&start=1400
Tuolla on enemmänkin juttua... Ei ahdista, ottaa vaan sen "kiihdytyssuppilon" suodatinkotelosta pois.
Tuolla on enemmänkin juttua... Ei ahdista, ottaa vaan sen "kiihdytyssuppilon" suodatinkotelosta pois.
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 31.3.2010 14:28
joo kiitos eli corrossa on jo tehty kyseinen muutos... parempi kuin pitää näppinsä erossa "tehosuotimista" :) lainataan tätä: Siitä ilmansuodatinkotelosta lähtee vetämällä pois se "kiihdytyssuppilo" Sit on iso aukko keulaa kohti. Ja ahtimen ja kotelon välisen putken voi kikkailla vaikka näin. itselle ei tulis pieneen mieleenkään laittaa tehosuodattimia tuohon. Kerran hetken ollut ja uudessa ahtimessa alkoi heti näkyä pisteitä. Ja mitään eroa ei ollut vakiosuodattimeen. (kuin koko...)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa