Hei!
Golfi on ollut nytten seisomassa talven yli ja yllätys yllätys oli päästänyt noin 1,5L nestettä pihalle. Nyt ajattelin sitten katsoa mistä vuotaa ja uusia tarvittavaa osaa.Tähän mennessä olen päätynyt että olisi varmaan hyvä uusia samalla kun joutuu ottamaan auki:
sfs letkut
termostaatti 075121113d
termostaatin kotelo 022121117c + tiivisteet 022121117c
termostaatin kansi 02121121c
vesiputki 022121050 + tiivisteet
metallinen pää vesipumppu 022121011
laturin hihna 066145933j
Flektille mode eli 100w 1 ohm vastus ohittamaan palannut relen, kuulemma yli 50% v6 ja v5 on flektin kanssa tämä ongelma.
Onkos kennelläkään antaa mitään vinkkiä mitä kannattaisi uusia samalla kun ottaa auki. Varmaankin letkulämppäri kannattaa katsoa samalla, jos vaikka vuotaisi? golf on kuitenkin 10v vanhus. Mistä kannattaa ostaa jäähdytysneste ja mikä g12,g12+ vai g12++?
golf iv v6 jäähdytin nesteen vuoto, uus syylari?
Valvoja: ffp jäsenet
golf iv v6 jäähdytin nesteen vuoto, uus syylari?
Viimeksi muokannut MTBE, 22.3.2010 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joo sen kennon vaihto on lievästi v*ttumainen homma tarvii purkaa airbägit keskikonsoli hansksaluukku ilmastoinnin ohjainyksikkö radio kojelauta konehuoneesta ahtoputket pakosarjan päältä jne.... konehuoneen puolella lämpö/äänieristeen takana on 4 pulttia ne auki ja koko ilmastointi pömpeli tulee vetämällä kennon vaihto on 3min homma jahka saat purettua (mulla meni 1 päivä) kookoaminen kestää suunilleen puolipäivää
osa makso musitaakseni noin 50e motonetissa.
osa makso musitaakseni noin 50e motonetissa.
Vuoto on helppo havaita, kabiinissa on makea haju, ja kaikki ikkunat menevät huuruun eivätkä aukea vaikka ilmastointi olisi täysillä, jos pyyhit ne niin menevät heti uudestaan huuruun, käytännössä laseissa on sellasta paskaa mitä et saa millään pois. (sat kyllä pois mutta tulee heti uutta huurua jos kenno vuotaa)
Jos olet salon / turun suunnalta niin vaihtaa kennon sulle sopivalla hinnalla.
Jos olet salon / turun suunnalta niin vaihtaa kennon sulle sopivalla hinnalla.
Pitää ottaa maili talteen jos vaikka on käynyt niin ikävästi että olisi mennyt se sitten. Asiasta kukka ruukkuun. Ajattelin tilailla syylarin samalla kun tuolla briteissä asioi. Onkos mitään järkeä korvata valeon vakiojäähdytin jossa siis muoviset päädyt tälläisellä vekottimella?
Valeon koodi olisi 1J0 121 253 S
ja koko
Auslass-Ø [mm]: 32
Breite: 414 mm
Dicke/Stärke: 34 mm
Einlass-Ø [mm]: 32
Gehäusetyp: Kunststoffgehäuse
Gewicht: 4,55 kg
Höhe: 649 mm
Material: Aluminium
ulkomitat mittasin leveys740mm ja paksuus 34mm
Täys alu taas olisi sen
Core Size---650mm x 390mm x 38mm,
overall size-740mm x 415mm x 50mm
Ainakin olisi paksumpi ja ilmeisesti leveämmät päädyt kun vie kennolta tilaa.
Vakio valeo
vaihtoehtona:

Valeon koodi olisi 1J0 121 253 S
ja koko
Auslass-Ø [mm]: 32
Breite: 414 mm
Dicke/Stärke: 34 mm
Einlass-Ø [mm]: 32
Gehäusetyp: Kunststoffgehäuse
Gewicht: 4,55 kg
Höhe: 649 mm
Material: Aluminium
ulkomitat mittasin leveys740mm ja paksuus 34mm
Täys alu taas olisi sen
Core Size---650mm x 390mm x 38mm,
overall size-740mm x 415mm x 50mm
Ainakin olisi paksumpi ja ilmeisesti leveämmät päädyt kun vie kennolta tilaa.
Vakio valeo


vaihtoehtona:


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa