Golf mk2 GTI kytkin ongelma

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Kumpulainen
-
Viestit: 78
Liittynyt: 4.1.2009 19:41

Golf mk2 GTI kytkin ongelma

ViestiKirjoittaja Kumpulainen » 29.10.2009 19:35

Elikkäs golfin sisällä puhisee 16v KR tekniikka ja nyt olisi aika vaihtaa kytkin ja laatikko.

Autotallin perälle on jäänyt entisestä projektista lojumaan 8v PB tekniikan uudenkarhea laatikko ja ajattelin vaihtaa sen tilalle.

Kysymys kuuluukin: PB koneisiin tarkoitetussa 020 laatikossa on kapeampi kytkinakseli kuin KR:n laatikossa eli kytkimen joutuu samalla vaihtamaan (muutenkin olisi vaihdettu) mutta onko järkeä vai ei? Pystyykö tuolla 8v tekniikkaan tarkoitetulla kytkimellä ajamaan KR koneen huimilla tehoilla ilman suurempia luistoja? Muita ongelmia?

Kiitos jo valmiiksi valaisevista vastauksista.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 29.10.2009 19:48

Todistetusti ainakin TD:n kytkimellä pärjää. Jopa motonetistä ostetulla Valeolla :)

Itse laatikoissa ei mitään huimia eroja ole.

Ripa
ffp jäsen
Viestit: 642
Liittynyt: 27.7.2003 10:38

ViestiKirjoittaja Ripa » 29.10.2009 20:21

Itsellä myös joku 8V laatikko KR jatkeena. Ainakin uudella LUK levyllä ei luista ja toimii hianosti.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 29.10.2009 20:23

Laatuvalmistajan tuotteilla ei lipsu, ja vielä vähemmän kun uusii paineasetelman taakse tulevan kampiakselin takastefan ja vaihdelootan puolelle kytkinakselin stefat ja holkin.

Kumpulainen
-
Viestit: 78
Liittynyt: 4.1.2009 19:41

ViestiKirjoittaja Kumpulainen » 29.10.2009 21:30

Kiitos nopeista vastauksista! Pääsee jatkamaan räpeltelyä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa