Käykö Audi TT:n -00 (APX) quattro kytkin Audi A4:een -97 (AEB) quattro ?
Onko noissa kytkimissä kokoeroa ->olettaen, että kestää enemmän momenttia.
Millasia tehoja noiden nelikkojen vakiokytkimet kestää? Siis näiden kahden edellä mainitun. (todistetusti...)
Voisko joku ETKA:sta vähän vilkuilla noita, että onko kytkinlevyissä, asetelmissa, vauhtipyörissä samoja specsejä, kuten halkaisija, booriosa yms yms
Ja tietty ne omakohtaiset kokemuksethan aina niitä parhaita olis...
1.8T kytkinkyssäreitä...
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=55557 löytyy melko paljon kytkiasiaa ainakin tuohon AEB:hen. tt:ssä motti poikittain ja a4:ssa pitkittäin joten olen aika varma, ettei sovi kytkimet ristiin.
nelikossa sama kytkin kuin vajaavetoisessa.
riippuen tehotavoitteesta jos ei älyttömiä tehoja irti aiota ottaa niin tuo perus 228mm SRE riittänee tuohon pitkittäiseen:
asetelma 883082 999715
levy 881864 999961
taitaa olla nuissa 1,9 tdi:n kytkimissäkin vähän enemmän pitoja kuin 1,8t kytkyttimissä jos oikein tiukalla putjetilla mennään.
Audi S2 3B 240mm SRE kytkin on melko jämäkkä ja kestää kovempaakin vääntöä(+600N?). vaatii vain (kiinteän) vauhtiksen jossa 240mm asetelmalle pultinreijät kohdillaan kun alkuperäinen kaksoismassa on 228mm.
vautiksen voit teettää vaikka jostaki vanhan audin umpirautaisesta vp:stä.
asetelma 883082 999707
levy 881861 999802.
omassa tdi:ssä tämä jälkimmäinen ratkaisu ja kytkytin on melko jäykkä ja esim liikennevalojen vaihtumista ei kehtaa vaihde päällä odottaa.
nelikossa sama kytkin kuin vajaavetoisessa.
riippuen tehotavoitteesta jos ei älyttömiä tehoja irti aiota ottaa niin tuo perus 228mm SRE riittänee tuohon pitkittäiseen:
asetelma 883082 999715
levy 881864 999961
taitaa olla nuissa 1,9 tdi:n kytkimissäkin vähän enemmän pitoja kuin 1,8t kytkyttimissä jos oikein tiukalla putjetilla mennään.
Audi S2 3B 240mm SRE kytkin on melko jämäkkä ja kestää kovempaakin vääntöä(+600N?). vaatii vain (kiinteän) vauhtiksen jossa 240mm asetelmalle pultinreijät kohdillaan kun alkuperäinen kaksoismassa on 228mm.
vautiksen voit teettää vaikka jostaki vanhan audin umpirautaisesta vp:stä.
asetelma 883082 999707
levy 881861 999802.
omassa tdi:ssä tämä jälkimmäinen ratkaisu ja kytkytin on melko jäykkä ja esim liikennevalojen vaihtumista ei kehtaa vaihde päällä odottaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa