Golf MK2 16V ISV
Valvoja: ffp jäsenet
Golf MK2 16V ISV
Olisiko kellään heittää kuvaa kakkis-GTI:n konehuoneesta, josta näkisi tuon sähköisen lisäilmaventtiilin alkuperäsen ja oikean asennon? Koneen kanssa ollut aikalailla ongelmia, jotka on nyt ilmeisesti ratkenneet, mutta täytyisi vielä varmistaa tuon venttiilin asento.
Juu sieltä kattelin kans, mutta aattelin vielä kysästä jos jollain on kuskin puolelta otettu oikein hyvä kuva konehuoneesta. Ehkä ainoa kunnon kuva, eli tossa asennossa pitäs kaiketi olla? Tossa mun autossa on nyt sellanen "säädettävä" ISV, jota voi pyöritellä. :)
juu eli tässä migun autossa on joku asentaja avannut sen ISV:n ja asettanut sen sitten johonkin asentoon. venttiilin sijantihan on selkee ja kumikin tallessa ja paikallaan.
nyt tarvitaan hyvää kuvaa läheltä isv:tä otetuna joko päältä tai sivulta jotta nähdään mihin asentoon piuhan liitin pitäisi asettua verrattuna venttiilin muihin osiin.
liitin pitäis olla pystyssä tai lähes pystyssä.
kuvaa juuri kyseisestä venttiilistä ei tähän hätään ole jotta ongelman ydinasia selviäis mutta kohtuu tarkka kuva ISV:stä olisi poikaa ja helpottaisi kauheasti.
ps. googlella haetuista ei selviä asia riittävän tarkasti.
http://www.worldimpex.com/assets/partimages/041936.jpg
tuo on nyt tarkin kuva mutta tulkinta on ei ole 100% kun venttiili irrallaan ja tuota letkun liitoksen kulmaa ehkä pikkuisen epätarkka hahmottaa
nyt tarvitaan hyvää kuvaa läheltä isv:tä otetuna joko päältä tai sivulta jotta nähdään mihin asentoon piuhan liitin pitäisi asettua verrattuna venttiilin muihin osiin.
liitin pitäis olla pystyssä tai lähes pystyssä.
kuvaa juuri kyseisestä venttiilistä ei tähän hätään ole jotta ongelman ydinasia selviäis mutta kohtuu tarkka kuva ISV:stä olisi poikaa ja helpottaisi kauheasti.
ps. googlella haetuista ei selviä asia riittävän tarkasti.
http://www.worldimpex.com/assets/partimages/041936.jpg
tuo on nyt tarkin kuva mutta tulkinta on ei ole 100% kun venttiili irrallaan ja tuota letkun liitoksen kulmaa ehkä pikkuisen epätarkka hahmottaa
Tuossa kuva osanumerosta 034 133 455F. Käsittääkseni tuo on sama kuin 16V KR-koneessa, vaikka on lähtöisin Audin KU:sta. Yhden tuollaisen olen ostanut Ebaysta ja se oli Scirocco Kr:stä.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
nii eihän se normaalisti menekään(liitin ei koskaan toki kuin yhteen asentoon) , tuo on eri malli, migun gti:ssä olevassa on tosiaan puristuslukitus kuoressa ja se on avattu jonkun asentajan toimesta ja nyt on arvailtu sitä oikeeta kohtaa, kun kela on toisella puolen ja onko ne nyt sit harjakset niin toisessa osassa.
noh pistän kuvan ennen kuin lukitten sen niin asia selvinnee kaikille.
tuo minkä aijemmin löysin niin se oli semmoinen "avattava" malli myös. jos ISV:n kasaa väärän kohtaan niin ilman määrä on väärä ja kaikki tietää lopputuloksen KE-jetissä siinä vaiheessa.
noh pistän kuvan ennen kuin lukitten sen niin asia selvinnee kaikille.
tuo minkä aijemmin löysin niin se oli semmoinen "avattava" malli myös. jos ISV:n kasaa väärän kohtaan niin ilman määrä on väärä ja kaikki tietää lopputuloksen KE-jetissä siinä vaiheessa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa