Golf MK2 16V ISV

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Migu
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 24.7.2003 20:41

Golf MK2 16V ISV

ViestiKirjoittaja Migu » 19.10.2009 16:50

Olisiko kellään heittää kuvaa kakkis-GTI:n konehuoneesta, josta näkisi tuon sähköisen lisäilmaventtiilin alkuperäsen ja oikean asennon? Koneen kanssa ollut aikalailla ongelmia, jotka on nyt ilmeisesti ratkenneet, mutta täytyisi vielä varmistaa tuon venttiilin asento.

tounigee
-
Viestit: 264
Liittynyt: 20.10.2007 23:05

ViestiKirjoittaja tounigee » 19.10.2009 17:54

googlella löysin joskus moisen kuvan taisi olla ihan hakusanalla MK2 16V ISV ?

Migu
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 24.7.2003 20:41

ViestiKirjoittaja Migu » 19.10.2009 18:00

Juu sieltä kattelin kans, mutta aattelin vielä kysästä jos jollain on kuskin puolelta otettu oikein hyvä kuva konehuoneesta. Ehkä ainoa kunnon kuva, eli tossa asennossa pitäs kaiketi olla? Tossa mun autossa on nyt sellanen "säädettävä" ISV, jota voi pyöritellä. :)

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 19.10.2009 18:10

Kaikissa vag-vehkeissä, joita itsellä on ollut, lisäilmaluisti on ollut vaaka-asennossa. Tuossa mallissa sen pitäisi olla tukevasti telineessä värinänvaimenninkumin varassa.

veksu
-
Viestit: 609
Liittynyt: 23.7.2003 10:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja veksu » 19.10.2009 18:20

juu eli tässä migun autossa on joku asentaja avannut sen ISV:n ja asettanut sen sitten johonkin asentoon. venttiilin sijantihan on selkee ja kumikin tallessa ja paikallaan.

nyt tarvitaan hyvää kuvaa läheltä isv:tä otetuna joko päältä tai sivulta jotta nähdään mihin asentoon piuhan liitin pitäisi asettua verrattuna venttiilin muihin osiin.
liitin pitäis olla pystyssä tai lähes pystyssä.

kuvaa juuri kyseisestä venttiilistä ei tähän hätään ole jotta ongelman ydinasia selviäis mutta kohtuu tarkka kuva ISV:stä olisi poikaa ja helpottaisi kauheasti.

ps. googlella haetuista ei selviä asia riittävän tarkasti.

http://www.worldimpex.com/assets/partimages/041936.jpg
tuo on nyt tarkin kuva mutta tulkinta on ei ole 100% kun venttiili irrallaan ja tuota letkun liitoksen kulmaa ehkä pikkuisen epätarkka hahmottaa

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 19.10.2009 18:49

Tuossa kuva osanumerosta 034 133 455F. Käsittääkseni tuo on sama kuin 16V KR-koneessa, vaikka on lähtöisin Audin KU:sta. Yhden tuollaisen olen ostanut Ebaysta ja se oli Scirocco Kr:stä.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 19.10.2009 19:00

Eihän se liitin mene kuin yhteen asentoon tohon? Vai enkö vaan tajua mikä tässä on se varsinainen ongelma?

Migu
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 24.7.2003 20:41

ViestiKirjoittaja Migu » 19.10.2009 19:00

Okei, kiitos! Kyllä me tuohon jo luotetaan ja lyödään kuoret kiinni oikeaan asentoon paikalleen. Sitten ei muutakuin auto päästömittaukseen ja säädettäväksi.

veksu
-
Viestit: 609
Liittynyt: 23.7.2003 10:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja veksu » 19.10.2009 20:37

nii eihän se normaalisti menekään(liitin ei koskaan toki kuin yhteen asentoon) , tuo on eri malli, migun gti:ssä olevassa on tosiaan puristuslukitus kuoressa ja se on avattu jonkun asentajan toimesta ja nyt on arvailtu sitä oikeeta kohtaa, kun kela on toisella puolen ja onko ne nyt sit harjakset niin toisessa osassa.

noh pistän kuvan ennen kuin lukitten sen niin asia selvinnee kaikille.
tuo minkä aijemmin löysin niin se oli semmoinen "avattava" malli myös. jos ISV:n kasaa väärän kohtaan niin ilman määrä on väärä ja kaikki tietää lopputuloksen KE-jetissä siinä vaiheessa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa