1991 Jetta FLAIR 1.8i 8v. Tehoja lisää...

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jettisti
-
Viestit: 49
Liittynyt: 4.6.2007 0:06

1991 Jetta FLAIR 1.8i 8v. Tehoja lisää...

ViestiKirjoittaja Jettisti » 18.10.2009 17:12

Kyseessä on siis otsikon mukainen 1991 1.8i Jetta 8-tappisella koneella. Onkos tätä RP-tyyppistä konetta kuinka helppo/vaikee viritellä? Alkuperäset 66kW ei oikee tahdo enää riittää... Onkos kellään isompia kokemuksia tän konetyypin virittelyistä? Mistä lähdetään liikkeelle vai kannattaako tätä lähteä ollenkaa virittelemään... :D

Kaikki asiallinen info tervetullutta...

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 18.10.2009 20:38

Eipä siihen mitään radikaaleja pysty/kannata kun on vähäpäästöinen, ja tuo Monojetti-ruisku nyt ei kovin virittelijän unelma ole..

Pientä piristystä kuitenkin vaihtamalla nokka-akseli GTI-mallin vastaavaan (026 G -merkinnällä) ja sitten peltipakosarjaa ja avarampaa putkistoa (johon se katti väliin).

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 18.10.2009 20:59

Gti nokka ja sitten isompi suutin niin pientä parannusta tapahtuu.

Jettisti
-
Viestit: 49
Liittynyt: 4.6.2007 0:06

ViestiKirjoittaja Jettisti » 18.10.2009 22:51

No niin mä jotenki tän itekki ajattelin, et ei tää kone oo tarkotettu viriteltäväks. Ja jos noilla ei nyt mitään mieletöntä hyötyä saa, ni ehkä mä pidän tän kärryn vaa tälläsenä "bensapihinä" työmatka autona... :)

Eli se siitä eikä sen enempää....


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa