Velipojan KMS ohjattu KR räkii tulppia tiiviiseen tahtiin, kylmäkäyntirikastus tuntuisi olevan raikkaasti reipas :D tällä hetkellä Bosch 4-kärkiset FR56 jotka moottorinohjauksen asentanut firma (TuningWorld) sinne on sopiviksi katsonut. 5000km ja 3settiä tulppia kyrvähtänyt. Nyt alkaa riittää, voisi koittaa jotain muuta mutta mitä..
Speksit moottorista:
11.6:1 puristukset
1870cm3
288ast 11.6mm
läppikset+jakajaohjattu sytkä
Bosch punainen puola
220hp/240Nm
Onko foorumilaisillla antaa vinkkiä tulpista esim KR tai ABF:stä vaikkapa rallikäytössä? Ongelmat tulee aina kylmäkäynnistyksessä, tuntuu saavan liikaa, rikastusta pienennetty jo kertaalleen.
Mitä tulppia viritettyyn KR:ään?
Valvoja: ffp jäsenet
^nauratti!
Totta, jos seoksia on aikomus ohentaa entisestään niin kokeilkaapa vaikka ihan samanlaisia tulppia sen operaation jälkeen. Jos vaikka pysyis ehjänä.
Äläkä vain mitään "kärjettömiä" Briskejä laita (saako semmoisia edes enää)
Itellä olis joskus vakio KR:ssä semmoiset muutaman tuhannen kilometrin ajan kunnes alkoi kiihdyttäessä röpöttää 5000rpm jälkeen.
Totta, jos seoksia on aikomus ohentaa entisestään niin kokeilkaapa vaikka ihan samanlaisia tulppia sen operaation jälkeen. Jos vaikka pysyis ehjänä.
Äläkä vain mitään "kärjettömiä" Briskejä laita (saako semmoisia edes enää)
Itellä olis joskus vakio KR:ssä semmoiset muutaman tuhannen kilometrin ajan kunnes alkoi kiihdyttäessä röpöttää 5000rpm jälkeen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 15 vierailijaa