Täällä foorumilla kun on tietoa vaikka muille jakaa niin mites onnistuu 2002 jenkkikasin ahtaminen suomessa? Tarkoitus olisi ostaa valmis bolt-on kitti josta löytyy ameriikan epa-hyvksyntä. Tehoa kitillä luvataan lisää maltilliset 180 heppaa noin 0,5 baarin paineella.
Mutta..
Hyväksyvätkö katsastuskonttorilla 50 state legal laput semmoisenaan suomessa,vai vaatiiko vtt:n testejä lisäksi? Penkkilaput tehoista pitää tietty olla mutta onko mahdollista saada leimaan pelkillä epa ja penkkilapuilla? Tietoa?
Anyone?
Vähäpäästöisen ahtaminen?
Valvoja: ffp jäsenet
Mulla on sellainen käsitys, että toi epa-hyväksyntä ei kelpaa. Pitäisi olla eu alueella hyväkytty esim. tüv tai vtt:n mittaus ja tehon jäädä suurimman sallitun tehon alle (+20% pykälä). Näin olen itse asian ymmärtänyt, mutta konttorilta asiat kannattaa varmistaa. Heidän pitäisi osata kertoa mitä dokumentteja muutoskatsastukseen vaaditaan.
No nii...selvisi tämäkin homma.Epa lauput ei semmoisenaan kelpaa vaan pitää tilata vtt:ä suomennetut laput noista epa papruista,hinta 200 +alv.
Sinänsä paskat oli jo huosussa alunperinkin koska ahdin oli jo asenettu kiinni.
Ainoo ongelma oli oikeestaan laillisten dynopaprujen saannissa kun ei meinannut millään saada noin vähää tehoa pihalle.
Kiitoksia kaikille avusta!
Sinänsä paskat oli jo huosussa alunperinkin koska ahdin oli jo asenettu kiinni.
Ainoo ongelma oli oikeestaan laillisten dynopaprujen saannissa kun ei meinannut millään saada noin vähää tehoa pihalle.
Kiitoksia kaikille avusta!
Mikäs toi EPA oikein on, legal in 50states?
Eli jos löytää vaikka remmiahdin/turbosarjan mikä on EPA hyväksytty niin laput menee VTT:n kautta + sit dynolappu missä on max 20% lisää hp. Tarkastiko ne konttorilla miten tarkasti että on kyseisen EPA lapun mukainen ahdinsarja?
Heti tuli laittomuudet mieleen... EPA hyväksytyn sarjan lappu, muuten teeseitse sarja... :)
Eli jos löytää vaikka remmiahdin/turbosarjan mikä on EPA hyväksytty niin laput menee VTT:n kautta + sit dynolappu missä on max 20% lisää hp. Tarkastiko ne konttorilla miten tarkasti että on kyseisen EPA lapun mukainen ahdinsarja?
Heti tuli laittomuudet mieleen... EPA hyväksytyn sarjan lappu, muuten teeseitse sarja... :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”