Eli ostin tänään kyseisen auton, kuulemma tuotu ameriikan maalta joskus -90 luvulla. Nyt näyttää kuitenkin valitettavasti siltä että auton kytkin on parhaat päivänsä nähnyt. Kiihdyttäessä kierrosten ylittäessä 3000rpm ei enää pidä.
Mistä kannattaa kytkintä etsiä? Motonetin sivuilta katsoin seuraavan:
Kytkinpaketti VW 84-1558 Jetta 1,8 8.86->91 (ø21cm/ei GTX-16V) [1986 - 1991] 117,40 €
Sopiiko paketti autoon? Onko vaihto vaikea tehdä itse?
Jetta 1.8i -89 kytkin
Valvoja: ffp jäsenet
Tuo paketti sopii jediin ja tuola motonetissä varmaan edullisimmat on.
Eikä vaihtokaan mikään paha homma ole:
Otat vetarit irti,mittarin vaijerin,pakkivalon anturin yms johdot laatikosta,startti irti (tue kone jotenkin ennen tätä, moottorin kiinnike on samoissa pulteissa),loota irti,asetelma irti ja uutta kiinni ja kaikki takas paikolleen.Aikaa menee varmaan n. 2-3h.Laatikko öljyt varmaan kannattaa samalla vaihtaa jos sitä koskaan ole tehty niin kuin yleensä.
Tai sitte nostaa kone laatikko paketin kokonaisena tulee ainaki tilaa vaihtaa kytkytin :).
Eikä vaihtokaan mikään paha homma ole:
Otat vetarit irti,mittarin vaijerin,pakkivalon anturin yms johdot laatikosta,startti irti (tue kone jotenkin ennen tätä, moottorin kiinnike on samoissa pulteissa),loota irti,asetelma irti ja uutta kiinni ja kaikki takas paikolleen.Aikaa menee varmaan n. 2-3h.Laatikko öljyt varmaan kannattaa samalla vaihtaa jos sitä koskaan ole tehty niin kuin yleensä.
Tai sitte nostaa kone laatikko paketin kokonaisena tulee ainaki tilaa vaihtaa kytkytin :).
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Tumi ja 16 vierailijaa