Ahtaa jopa 1,9bar..nousee suoraan sinne ja tippuu sit 1bar pintaa ja nousee taas.
Autossa ABT 285hv paketti joka on laitettu saksan ABT:llä vaikka auto onkin ns. suomiauto.
Edellisen omistajan aikaan, vanhempi herra, tehoja on kuristettu ainakin vaihtamalla vakio DP ja ilmeisesti pienemmät suuttimet..ohjelmaan koskemisesta en tietoa.
Muita ominaisuuksia. Kylmänä vetoja huomattavasti enemmän ja niin sanottua vastinetta kaasuun joka katoaa heti kun lämmöt nousee vähän.
Pintakaasulla ns pienemmillä ahdoilla 1-1,2bar tuntuu vetoja olevan paremmin kun täyskaasulla. MAFin max arvot 220-230g/s
Vaihdetut osat.
-Tulpat
-Puolat
-MAF
-Kaasuläppä(menee taas vaihtoon kun oli ilmeiseti viallinen, antaa ainakin vikakoodia välillä)
-Turbo tarkastettu, ei välystä
Videoita ahtojen piikittelystä, huonolaatuisia kylläkin..
http://s627.photobucket.com/albums/t...nt=2vaihde.flv
http://s627.photobucket.com/albums/t...nt=3vaihde.flv
http://s627.photobucket.com/albums/t...=3vaihde_2.flv
1.8T AEB Piikittää ahtoja..
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa