Moro!
Ostin muutama kuukausi takaperin 1,6 89vm golffin mistä löytyy se legendaarinen pierburgin kauhu kaasari.
Minulla on ollu ongelmia kaasarin kanssa ihan alusta saakka, ensin automaatti huikka sekoili, bensaa vuos vähän sieltä sun täältä ja sitten myöhemmin kuin ne viat sain korjattua vanha golffi heitti mustat pilvet pihalle eikä suostunu käymää kuin täys kaasulla.
Revin siitä sitten kaasarin irti ja huomasin että kaasarin ja imukaulan välinen kumilaippa oli repeytynyt aivan paloiksi joka sitten aiheutti sen että se veti siitä ilmaa sisään ja bensa arvot meni ihan pimeiksi.
Siinäpä raavin päätä ja ihmettelin että miten tämä nyt on mahdollista kun vanha omistaja oli juuri kuulema sen vaihtanut.
Kävinpä jokatapauksessa sitten seuraavana päiväna hakee uuden ja heitin kiinni ja laakista käyntiin, vanha rouva kävi kuin uusi.
Nyt kahen kuukauden jälkeen on tullut tuo saatanan laippa vaihettua 3 kertaa!
Nyt tässä kyllä jokin minun mielestäni mättää, eihän sen kuulu repii niitä pilalle joka toinen viikko?!
Pitäisikö tässä vaiheessa kääntyä varaosaliikken puolelle ja käydä kysymässä mitä helvetin lastenleluja ne oikein myy?
Tämä niin sanottu "pierupurkki" jota jengi tätä kaasutina kutsuu ehkä ei ole paras mahdollinen kaasari mutta ei se ne jumalauta niin pyllystä voi olla että sitä pitää huoltaa joka toinen viikko..
Jos jollakin on samantapaisia ongelmia, vinkkejä, ideoita niin kertokaa ihmeessä, 25euroa kaasulaipasta joka todennäköisesti hajoaa kuukauden sisällä tuntuu tosiaan köyhän opiskelijan kukkarossa :(
Pahoittelen kirjoitusvirheitä, olen nimittäin hieman kärttynyt kun juuri sain kaasarin irti ja "yllätyksenä" huomasin että kumilaippa oli taas vaihteeksi hajalla...
Pierburg 2e2 kumilaippa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”