Eli mistäs pientä teho lisäystä kyseiseen peliin? onko mahdollista vaihtaa 1,6 sylinterikantta kyseisen koneen lohkoon, entäs monipisteruiskun vaihtoa alkuperäisen ykspistesuihkun tilalle? Entä minkälainen urakka olis pistää joku pieni fööni tuulettamaan raittiimpaa ilmaa koneeseen,
PS. en hanki tehokkaampaa autoa :)
mistä potkua golf III 1,4
Valvoja: ffp jäsenet
Entä minkälainen urakka olis pistää joku pieni fööni tuulettamaan raittiimpaa ilmaa koneeseen
Leimalle ainakin lompakolle raskasta touhua.. VTT testeihin auto (oliko se nyt sitten se 1900e? viisaammat valaiskoon) ja siitä joku puolet (eikö?) jos ei mene laakista läpi.
Helpoiten tehoa saa kun menet, ja ostat 2.0 16v tai VR6 tekniikan ja lyöt pellin alle pörisemään.. Tosin tässäkin joudut vaihtamaan luonnollisesti alustan vastaamaan tehokkaampaa mallia ja jälleen kerran ollaan maksettu jo monta kertaa moisen alkuperäisen hinnan.. Varsinkin kun VR6:sia saa vaihteistovikaisina puol ilmaiseksi!
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Valitettavasti tuo ahtaminen on kyllä aika kallista täällä Kekkoslovakiassa (vai oliko se Soviet Finland AKA SF?) juurikin tuon VTT:n testin takia.
Muistaakseni jossain vaiheessa 1987 -jälkeen rekisteröityihin tuli tuo "sääntö" (rahastuspykälä).
Eli tuo vaihtoehto että nappaisi tekniikan jostain samassa korimallissa olleesta tehokkaammasta voisi olla se edullisin vaihtoehto.
Ehkäpä 2,0 GTI tai vähän kalliimmalla 2,0 16V GTI. VR6:ssahan on ollut (ilmeisesti) jonkin verran ongelmia jakopään kanssa.
Toisaalta, nuo GTI:t ei ole ihan älyttömän kalliita nykyään, eli ei välttämättä maksa vaivaa hommata eka tekniikkaa ja sitten vielä asentaa se muutoskatsastuksella ja muilla kommunistisilla lisätöillä maustettuna...
Muistaakseni jossain vaiheessa 1987 -jälkeen rekisteröityihin tuli tuo "sääntö" (rahastuspykälä).
Eli tuo vaihtoehto että nappaisi tekniikan jostain samassa korimallissa olleesta tehokkaammasta voisi olla se edullisin vaihtoehto.
Ehkäpä 2,0 GTI tai vähän kalliimmalla 2,0 16V GTI. VR6:ssahan on ollut (ilmeisesti) jonkin verran ongelmia jakopään kanssa.
Toisaalta, nuo GTI:t ei ole ihan älyttömän kalliita nykyään, eli ei välttämättä maksa vaivaa hommata eka tekniikkaa ja sitten vielä asentaa se muutoskatsastuksella ja muilla kommunistisilla lisätöillä maustettuna...
Niin, kyllä mä silti lähtisin sille linjalle, että 1.4 myyntiin ja GTI tai VR6 tilalle. 1.4:ssä kun nuo varusteet ei päätä huimaa ja sisustakaan ei ole sieltä sporttisimmasta päästä... Saahan nekin kaikki tietysti vaihdettua, mutta melkoinen vaivannäkö ja taitaa tulla kalliimmaksi, kuin että ostaisi valmiin GTI/VR6-golffin.
Muta kukin tallaa tyylillään. Helpoin ja halvin tapa virittää sitä sun 1.4:sta on vaihtaa moottori (ja alusta ja jarrut tietenkin).
Muta kukin tallaa tyylillään. Helpoin ja halvin tapa virittää sitä sun 1.4:sta on vaihtaa moottori (ja alusta ja jarrut tietenkin).
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 18 vierailijaa