Mitenhän Audi on mitoittanut tuon uudehkon 7v. vaihteisen multitronicin? Väännön kestävyyyden 'faktoja' haetaan.
Auto on -06 A6 TFSi missä tuo laatikko on, onkohan laatikko tyypiltään 01J vai? Siitähän on myös 8v versio, mutta ilmeisesti eri laatikko (0AW?).
Etuveto A6:than on kaikki multitronicceja: väännöt 280-400Nm
Tällainen löytyi: 350Nm, ihan alhaalla
Täällä puhutaan rohkeista luvuista mutu-tuntumalla: 400-500Nm
Avo A5/S5: sekä 180hp/320Nm että 211hp/350Nm versiota Multironicilla. Onkohan 7v vai 8v noissa?
Olisiko jollain pääsy katsomaan mitä laatikkotyyppejä noissa etuvetomalleissa on kiinni: 2.0TFSI/280Nm, 2.0TDI/320Nm, 2.0TDI 170hp/350Nm, 2.7TDI/400Nm.
A6 Multironic 7-vaihteisena, väännönkestävyys tietoja?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 18 vierailijaa