golf3 vikatietoutta kaivattaisiin.
Valvoja: ffp jäsenet
golf3 vikatietoutta kaivattaisiin.
eli golf3 vm95 1.8bensa 66kw olisi auton tiedot kilometreistä ei tarkaa hajua kun on mittari joku vaihtanut.
mutta tällasta ja toivottavasti jaksatte lukea.
eli joskus auton laitan käyntiin ni alkaa epämääräisesti pomppimaan kuin amerikan rauta konsanaan mitähän konehuoneessa mahtaa tapahtua?eli hytkyttää koko autoa.
(tulpat,tulpan johdot tms vikana?)
seuraavaa.
joskus ajon jälkeen auto vain heittää kierrokset todella alas eikä jaksa pysyä käynnissä kunnolla ja kaasua painaessa alkaa "röpöttämään"
sammutuksen jälkeen tovin saa startata 5s-10s noin nopeesti mietittynä
ja sillon on niinkuin ei mitään ja toisinaan hetken tekee myös samaa.
(bensan saannissa vikaa?ilmamäärämittari tms?)
missä golf3 sijaitsee se ilmamäärämittari?
ja vielä yksi
onko kytkinvaijeri kuin iso homma vaihtaa?
paljo mennyt noin aikaa tehdessänne vaihdon ja kyseessä olis tämä automaatti säädöllä oleva vaijeri.
oisi uuden aika astua saappaisiin mutta mietin jos on isompikin homma niin ei viitti pihalla pakkasessa tehä vaan odottaa että pääsee anoppilaan ja lämmin talli.
anteeksi nyt että tuli tekstiä mahoton mutta toivottavasti jaksoitte lukea ja mahdollisesti jakaa mielenjuolahduksenne:)
kiitoksia vain ja kevään alkuja kaikille.
mutta tällasta ja toivottavasti jaksatte lukea.
eli joskus auton laitan käyntiin ni alkaa epämääräisesti pomppimaan kuin amerikan rauta konsanaan mitähän konehuoneessa mahtaa tapahtua?eli hytkyttää koko autoa.
(tulpat,tulpan johdot tms vikana?)
seuraavaa.
joskus ajon jälkeen auto vain heittää kierrokset todella alas eikä jaksa pysyä käynnissä kunnolla ja kaasua painaessa alkaa "röpöttämään"
sammutuksen jälkeen tovin saa startata 5s-10s noin nopeesti mietittynä
ja sillon on niinkuin ei mitään ja toisinaan hetken tekee myös samaa.
(bensan saannissa vikaa?ilmamäärämittari tms?)
missä golf3 sijaitsee se ilmamäärämittari?
ja vielä yksi
onko kytkinvaijeri kuin iso homma vaihtaa?
paljo mennyt noin aikaa tehdessänne vaihdon ja kyseessä olis tämä automaatti säädöllä oleva vaijeri.
oisi uuden aika astua saappaisiin mutta mietin jos on isompikin homma niin ei viitti pihalla pakkasessa tehä vaan odottaa että pääsee anoppilaan ja lämmin talli.
anteeksi nyt että tuli tekstiä mahoton mutta toivottavasti jaksoitte lukea ja mahdollisesti jakaa mielenjuolahduksenne:)
kiitoksia vain ja kevään alkuja kaikille.
joskus ajon jälkeen auto vain heittää kierrokset todella alas eikä jaksa pysyä käynnissä kunnolla ja kaasua painaessa alkaa "röpöttämään"
Itselläni ollu vastaavaa, vaihdoin tulpat ja vika korjaantui.. Sytkäpuoli kannattaa kummiskin tarkastaa. Jotkut on puhunut ittensä irtisanoneesta lämpöanturista ja vaikka mistä, mutta mie ainakin lähtisin halvimmasta vaihtoehdosta vikaa ettimään
tsemppiä ja peukkuja
joo kyllähän se perinteisesti mennen aloitan halvimmalla konstilla eli tulpilla ja johdoilla jos yleismittari antaa sellaset tulokset että vaihdon tarpeessa noi johdot.
tässähän alkaa kohta olla volkkarin itse oppinut korjaaja kun kaikki mitä eteen tullut on itse tehnyt jonku avittamana ja jolla hiukan hajua asioista mitä tehrään;)
eiköhän se ala sielt selviytyyn.
mut kiitti kommentista odotellaan uusia samaan aikaan kun yritetään vikoja paikantaa ja korjata.
tässähän alkaa kohta olla volkkarin itse oppinut korjaaja kun kaikki mitä eteen tullut on itse tehnyt jonku avittamana ja jolla hiukan hajua asioista mitä tehrään;)
eiköhän se ala sielt selviytyyn.
mut kiitti kommentista odotellaan uusia samaan aikaan kun yritetään vikoja paikantaa ja korjata.
onkelmia...
Omassa samanmoisessa kolopallossa tuli myös ongelmia...
Eli laitos starttautti välissä jonkin aikaa, mutta lähti kuitenkin käymään ja kun kone kävi lämpimäksi, alkoi pätkimään ja käymään kolmella (kesti noin viikon) ja ajattelin vaihtaa pyörijän, mutta sama jatkui, mutta sen jälkeen kun vaihdoin tulpat tilanne huononi. Ei lähtenyt enää ollenkaan käymään... Vaihdoin tietysti tulpat takaisin mutta ei auttanut... Sitten vaihdoin vielä polttoainesuodattimen mutta tilanne ei muuttunut...
-----> Kolopallo hinattiin korjaamolle ja kiinni tietokoneeseen...
Korjaamolta ilmoitettiin että autoon on vaihdettu se jokin letku vissiin jarrutehostajalta koska oli murtunut ja starttauksen jälkeen auto alkoi käymään kaikilla tyhjäkäyntiä, mutta kun painautti kaasua, auto kuulemma sammui koska kaasuläppäpotentiometri oli jumissa mutta saivat sen kuntoon rasvaamalla ja 9V patterilla...
Sen korjauksen jälkeen auto ei lähtenyt enää käymään, joten olivat vaihtaneet virtalukon pohjan, sekä puolan mutta ei saa siltikään kipinää...
Osaisiko joku auttaa millaista korjausta vielä voisin ehdottaa ku meinaan tulee aika kalliiksi vaihtaa kaikki osa kerrallaan...
Eli laitos starttautti välissä jonkin aikaa, mutta lähti kuitenkin käymään ja kun kone kävi lämpimäksi, alkoi pätkimään ja käymään kolmella (kesti noin viikon) ja ajattelin vaihtaa pyörijän, mutta sama jatkui, mutta sen jälkeen kun vaihdoin tulpat tilanne huononi. Ei lähtenyt enää ollenkaan käymään... Vaihdoin tietysti tulpat takaisin mutta ei auttanut... Sitten vaihdoin vielä polttoainesuodattimen mutta tilanne ei muuttunut...
-----> Kolopallo hinattiin korjaamolle ja kiinni tietokoneeseen...
Korjaamolta ilmoitettiin että autoon on vaihdettu se jokin letku vissiin jarrutehostajalta koska oli murtunut ja starttauksen jälkeen auto alkoi käymään kaikilla tyhjäkäyntiä, mutta kun painautti kaasua, auto kuulemma sammui koska kaasuläppäpotentiometri oli jumissa mutta saivat sen kuntoon rasvaamalla ja 9V patterilla...
Sen korjauksen jälkeen auto ei lähtenyt enää käymään, joten olivat vaihtaneet virtalukon pohjan, sekä puolan mutta ei saa siltikään kipinää...
Osaisiko joku auttaa millaista korjausta vielä voisin ehdottaa ku meinaan tulee aika kalliiksi vaihtaa kaikki osa kerrallaan...
kakka
tulpanjohdot mitattu, kunnossa
tulpat vaihdettu
virranjakajan kansi vaihdettu
virtalukon pohja vaihdettu taas
nyt tilasivat vielä hall anturin, mutta kun liikuttivat johtosarjaa niin auto sammui...
olisiko jollain tollaista johtosarjaa vahingossa jäänyt hyllyyn sopuhintaan...
tulee muuten melko kalliiksi...
tulpat vaihdettu
virranjakajan kansi vaihdettu
virtalukon pohja vaihdettu taas
nyt tilasivat vielä hall anturin, mutta kun liikuttivat johtosarjaa niin auto sammui...
olisiko jollain tollaista johtosarjaa vahingossa jäänyt hyllyyn sopuhintaan...
tulee muuten melko kalliiksi...
Ex-Vento aiheutti harmaita hiuksia samansuuntaisilla oireilla kuin From Texas:in Golf.
Sammui yht' äkkiä, toisinaan lähti käyntiin saman tien, joskus hetken odottelun jälkeen. Nyhti ja kävi kolmella. Lopulta ei käynnistynyt lainkaan.
Tulpat, jakajan kansi, pyörijä vaihdettiin, tulpan johdot ja hall-anturi todettiin ehjiksi. Happitunnistin vaihdettiin, 1-pisteruiskija purettiin ja putsattiin. Ei apua.
Epäiltiin vikaa johtosarjassa, ajattelin kuitenkin varmuuden vuoksi tarkistaa boksin liittimen kunnon. Boksi irti kaukalosta, liitin irti. Ei mitään näkyvää vikaa.
Takaisin paikoilleen>auto lähti käyntiin.
En keksinyt tuolle muuta selitystä kuin että pyyhkäisin boksin kiinnityspisteessä olevan lian/hapettuman pois ja vika korjaantui sillä. Mahtaisiko boksi maadoittua tuota kautta..?
Tämän jälkeen auto pysyi käynnissä mutta kävi kolmella. Imusarja-tehostin välisestä letkusta löytyneen reiän tukkimisen jälkeen auto toimi normaalisti.
1.8 66 kw oli tämäkin.
Sammui yht' äkkiä, toisinaan lähti käyntiin saman tien, joskus hetken odottelun jälkeen. Nyhti ja kävi kolmella. Lopulta ei käynnistynyt lainkaan.
Tulpat, jakajan kansi, pyörijä vaihdettiin, tulpan johdot ja hall-anturi todettiin ehjiksi. Happitunnistin vaihdettiin, 1-pisteruiskija purettiin ja putsattiin. Ei apua.
Epäiltiin vikaa johtosarjassa, ajattelin kuitenkin varmuuden vuoksi tarkistaa boksin liittimen kunnon. Boksi irti kaukalosta, liitin irti. Ei mitään näkyvää vikaa.
Takaisin paikoilleen>auto lähti käyntiin.
En keksinyt tuolle muuta selitystä kuin että pyyhkäisin boksin kiinnityspisteessä olevan lian/hapettuman pois ja vika korjaantui sillä. Mahtaisiko boksi maadoittua tuota kautta..?
Tämän jälkeen auto pysyi käynnissä mutta kävi kolmella. Imusarja-tehostin välisestä letkusta löytyneen reiän tukkimisen jälkeen auto toimi normaalisti.
1.8 66 kw oli tämäkin.
No nyt on käytetty boksi irtii ja putsattu kaikki paikat ja touhuttu vaikka ja mitä mut ei toimi... ei tuu kipunaa... Tänään laitoin uuden sytytyspuolan + modulin, mutta ei auttanu sekään...
Viime torstaina tosiaan auto hinattiin merkkiliikkeeseen ja perjantaina takaisin... Totesivat ettei autossa ole mitään vikaa... ei vain lähe käymään...
Kele mua huvita enää mikään...
Onneks on Consul ja appiukon escort export käytössä...
Viime torstaina tosiaan auto hinattiin merkkiliikkeeseen ja perjantaina takaisin... Totesivat ettei autossa ole mitään vikaa... ei vain lähe käymään...
Kele mua huvita enää mikään...
Onneks on Consul ja appiukon escort export käytössä...
Box Box...
Eihän kellään sattuis olemaan toimivaa boksia kohtuulliseen hintaan...?
boksin numero on 0 261 203 593/594
Moottori on ADZ
boksin numero on 0 261 203 593/594
Moottori on ADZ
onks tässä ADZ motissa kampiakselin asentoanturia...? Nyt kävi golffille niin että viimein se kipinä tulee, kun hain merkkiliikkeestä NGK:n tulpat ja niillä sain sen pysymään käynnissä ja auto lähtee kylmänä käyntiin ja käy hienosti, mutta oottakaas ku kotterosta toi raksuttava sydän (moottori) lämpenee, alkaa auton tyhjäkäynti vaihdella, melkein sammuu, tekee jos vaikka mitä, ja sit ku menet koskemaan kaasuun niin ei toivoakaan toiminnasta... sammuu siihen... Mitä, mitä, mitä..?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa