Tervehdys KAIKKI viisaat VW tietäjät.
Auto on kakkoskopan -90 1.8 yksipistesuihku (66kw) ja ajatuksena olisi nokan vaihto-> AUTOTECH Sport 270° Hydro Camshaft, ja sitten vielä toiselle puolelle peltipakosarja. Kysymyksenä on riittääkö yksipistesuihkun tuoma kauramäärä ja mitä iki-ihana katalysator siihen sanoo?? Kaikki spekulaatio käy. 10kw:n lisäyskin olisi kiva, tiedän osta tehokkaampi auto...mutta jos sitä ei itse tee..ei saa itselleen siitä myöskään "kunniaa". Auto on vain 350000km ruuvattu, ei kolise, ei yski, kokeilun himoissani aattelin vielä lykätä sisälle RVS:t...
Haemme halpoja hevosia
Valvoja: ffp jäsenet
Massiivisten tehojen haku kannattaa unohtaa, ja ottaa tavoitteeksi käytettävyyden parantaminen. Siihen halpa ja toimiva resepti on GTI:n nokka, avarampi pakopuoli ja vähä lisää soppaa bensapainetta nostamalla. Eikä tarvi katin rikkoutumista jännittää. Varsinaisista numeroista ei tietoa, mutta perstuntumalla mitattuna kulkupuoli parani ainaki vähän.
Voihan siitä sit kantta kairata ja tehä paljon kaikkee muutakin, mutta se on vähän turhaa ja kallista kun ei ykspisteräkijässä ominaisuudet riitä.
Kovin jos on ylävireinen nokkakeppi niin koko paketti menee vituiks: alaalla ei ketään mutta eipä kyllä hengitä yläkierroksillakaan.
Voihan siitä sit kantta kairata ja tehä paljon kaikkee muutakin, mutta se on vähän turhaa ja kallista kun ei ykspisteräkijässä ominaisuudet riitä.
Kovin jos on ylävireinen nokkakeppi niin koko paketti menee vituiks: alaalla ei ketään mutta eipä kyllä hengitä yläkierroksillakaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa