Haemme halpoja hevosia

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

JiiVee-74
-
Viestit: 26
Liittynyt: 11.3.2009 22:18

Haemme halpoja hevosia

ViestiKirjoittaja JiiVee-74 » 11.3.2009 22:28

Tervehdys KAIKKI viisaat VW tietäjät.

Auto on kakkoskopan -90 1.8 yksipistesuihku (66kw) ja ajatuksena olisi nokan vaihto-> AUTOTECH Sport 270° Hydro Camshaft, ja sitten vielä toiselle puolelle peltipakosarja. Kysymyksenä on riittääkö yksipistesuihkun tuoma kauramäärä ja mitä iki-ihana katalysator siihen sanoo?? Kaikki spekulaatio käy. 10kw:n lisäyskin olisi kiva, tiedän osta tehokkaampi auto...mutta jos sitä ei itse tee..ei saa itselleen siitä myöskään "kunniaa". Auto on vain 350000km ruuvattu, ei kolise, ei yski, kokeilun himoissani aattelin vielä lykätä sisälle RVS:t...

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 12.3.2009 15:06

Kyllä tuossa ruiskussa riittää potku kymmeneen lisäkilowattiin. Bensan painetta joutuu kyllä nostamaan jos haluaa lisää bensaa.

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 12.3.2009 15:21

Massiivisten tehojen haku kannattaa unohtaa, ja ottaa tavoitteeksi käytettävyyden parantaminen. Siihen halpa ja toimiva resepti on GTI:n nokka, avarampi pakopuoli ja vähä lisää soppaa bensapainetta nostamalla. Eikä tarvi katin rikkoutumista jännittää. Varsinaisista numeroista ei tietoa, mutta perstuntumalla mitattuna kulkupuoli parani ainaki vähän.
Voihan siitä sit kantta kairata ja tehä paljon kaikkee muutakin, mutta se on vähän turhaa ja kallista kun ei ykspisteräkijässä ominaisuudet riitä.
Kovin jos on ylävireinen nokkakeppi niin koko paketti menee vituiks: alaalla ei ketään mutta eipä kyllä hengitä yläkierroksillakaan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa