Eli Autosta hajosi varaosa maffi ja tilalle vaihdoin boshin alkuperäisen. Ennen kuin vanha hajosi nousi ahdot 1.1-1.2 baariin. Vaihdon jälkeen enää 0.8 bar. Vika ilmestyi heti maffin vaihdon jälkeen. Vedätettäessä ahdot kun nousee tuonne 0.8 niin pitää ne tasaisesti.
-Turbo N: vuoden vanha
-n75 vaihdettu vian ilmestymisen jälkeen - Ei vaikutusta
-forgen pässi putsattu
-painetesti tehty - ei vuotoja
-turbolta n75 venttiilille menevä letku tulpattu - paineita löytyy
-vikakoodit luettu - maffi antoi koodin kun oli rikki - uusi paikallaan, ei koodeja
-katti irrotettu ja tarkistettu, että on ehjä (valo näkyy läpi)
-kaasuläppä käytetty irti, sopeutettu ja putsattu
Lisäksi auto ei mennyt katsastuksessa päästöistä läpi, onko mitään yhteistä mahdollista tekijää?
uusi motonet lambda ja b-suodatin odottaa asennusta myös katti täytyy ottaa irti jotta näkee onko tukossa. onko muita ideoita?
aeb ei ahda oikein
Valvoja: ffp jäsenet
No nyt on yks huoli vähemmän ku auto meni päästöistä läpi kun käytin paikallisella huoltamolla mittauksessa. Vaihdoin uuden lambdan paikalleen ja kävin testilenkkiä heittämässä, joka kerta kun kävi motarilla ajamassa hieman suuremmilla kierroksilla/nopeuksilla tuli lambdan koodi (no activity) eli piuha irti tai poikki. No tuolla lambdalla se kuitenkin läpäisi testin... Taidan vaihtaa vanhan takaisin kun ei tuota vikakoodia antanut kuin kerran aikaisemmin (vuoden aikana).
Ja auto on siis lastutettu (bsr)
Ja auto on siis lastutettu (bsr)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 17 vierailijaa