mk2 1.3 4pisteruiskun lämpö ongelmat

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

jonPPa89
-
Viestit: 67
Liittynyt: 4.8.2008 19:23

mk2 1.3 4pisteruiskun lämpö ongelmat

ViestiKirjoittaja jonPPa89 » 28.1.2009 19:42

jeps eli kyseisen auton ongelmia on et läpee helvetisti,vie nestettä ja sit käy välillä huonosti...kansipahvi palanut?vaiko syylari tukossa?toi käynti on aina ollut huonoa mut toi veden kulutus ja läpeäminen ilmentynyt lähiaikoina

Jupo
-
Viestit: 97
Liittynyt: 26.3.2008 10:06

ViestiKirjoittaja Jupo » 30.1.2009 13:45

luultavasti kansipahvi menny...

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 30.1.2009 14:35

Tsekkaappa näkyykö öljyn seassa valkosta. Hyvin kerää mm öljyntäyttökorkin alle sitä valkosta tahnaa. Katso myös näkyykö kannen ja lohkon välistä nestevuotoa ja että haiseeko pakukaasut imelälle. Talvisäällä huomaa myös vesihuurun pakokaasun seassa hyvin suht kovasta höyryn määrästä. Lämmin, kunnossa oleva kone, ei lämpimänä juuri talvellakaan työnnä höyryä pakoputkesta -10C pakkasessa.

Kokeile myös kerääkö enemmissä määrin paisuntasäiliöön painetta. Varo kuitenkin ettet saa lämmintä kylpyä! Öljy (kaikkihan nyt tietää miltä öljy vedessä näyttää) paisarissa viittaa myös pahvivikaan.

Puristuspaineetkin lie syytä mittailla jos ei edellämainituista mitään selvää apua ole.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa