Autowikin mukaan MK2 Golfissa on ollut moottorikoodeiltaan seuraavia 1600cc moottoreita: PN, RF, EZ, EZA, ABN, HM.
PN on ilmeisesti katilla ja 2E-E sähkökaasarilla ja siten vähäpäästöinen.
Onko muita vähäpäästöisiä 1.6 koneita ja onko niistä mikään varustettu ruiskulla?
MK2 Golf VAG 1.6 kone
Valvoja: ffp jäsenet
MK2 Golf VAG 1.6 kone
Viimeksi muokannut ArSkA_84, 25.1.2009 0:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuolta mä sen tiedon poimin: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html
Siis katin laittaminen normaalin kaasarin jatkoksihan ei ole mitenkään järkevää, tosin autoteollisuus tuntee kyllä tällaisiakin tapauksia. Esim. Ladassa on ollut vastaavia ratkaisuja 90 luvun alussa, ennenkuin ottivat käyttöön Solex-Axtec kaasuttimen (stanallinen murheenkryyni). Mutta Ladahan on sitten jo muutenkin ihan oma lukunsa...
Mutta jos mustonenj viitti avata etkan, niin arvostaisin sitä.
Siis katin laittaminen normaalin kaasarin jatkoksihan ei ole mitenkään järkevää, tosin autoteollisuus tuntee kyllä tällaisiakin tapauksia. Esim. Ladassa on ollut vastaavia ratkaisuja 90 luvun alussa, ennenkuin ottivat käyttöön Solex-Axtec kaasuttimen (stanallinen murheenkryyni). Mutta Ladahan on sitten jo muutenkin ihan oma lukunsa...
Mutta jos mustonenj viitti avata etkan, niin arvostaisin sitä.
99,98% varmuudella voin sanoa että ei ole yhtäkään 1,6-litraista ruiskukonetta ollut kakkiksessa. Esim. EZ:sta saat kyllä ruiskun laittamalla kaasarin tilalle Mono-Jetronicin. Ja mulla sattuis olemaan juuri se ruiskupömpeli + ECU + lambda-anturi + muuta aiheeseen liittyvää kaapissa odottamassa parempia päiviä. :P Laita PM jos kiinnostaa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa