vw golf vm 95 -> neito pulassa
Valvoja: ffp jäsenet
vw golf vm 95 -> neito pulassa
ciao
tullaan sitten tänne itkemään olkapäätä vasten, kun muut olkapäät on jo niistetty loppuun ;)
mun saksatar ei oikein skulaa. tai toimii se suurimman osan ajasta, mutta jalkarättejä sataessa, yhteistyökyky alkaa hyytyä.
oireet ovat seuraavat: tasaisella kaasulla auto alkaa yht'äkkiä nykiä. matalat kierrokset todella epätasaiset, ihan kuin kävisi kolmella. tämän jälkeen biili yleensä sammuu ja kieltäytyy lähtemästä käyntiin. ja jos lähtee, taas käydään epätasaisesti.
randomaalinen crc:n suihkiminen auttaa.
vaihdettu:
virranjakajan kansi + pyörijä, tulpat, tulpan johdot.
auto on 1,8 vm 95, 66kw, ABS ADZ
auto toimii pakkasella ja kuivalla kelillä loistavasti.
kostea räntä taas tuntuu v-tuttavan yhtä paljon kuin omistajaansakin...
tullaan sitten tänne itkemään olkapäätä vasten, kun muut olkapäät on jo niistetty loppuun ;)
mun saksatar ei oikein skulaa. tai toimii se suurimman osan ajasta, mutta jalkarättejä sataessa, yhteistyökyky alkaa hyytyä.
oireet ovat seuraavat: tasaisella kaasulla auto alkaa yht'äkkiä nykiä. matalat kierrokset todella epätasaiset, ihan kuin kävisi kolmella. tämän jälkeen biili yleensä sammuu ja kieltäytyy lähtemästä käyntiin. ja jos lähtee, taas käydään epätasaisesti.
randomaalinen crc:n suihkiminen auttaa.
vaihdettu:
virranjakajan kansi + pyörijä, tulpat, tulpan johdot.
auto on 1,8 vm 95, 66kw, ABS ADZ
auto toimii pakkasella ja kuivalla kelillä loistavasti.
kostea räntä taas tuntuu v-tuttavan yhtä paljon kuin omistajaansakin...
Ovatko tulpanjohdot taatusti oikeat Berun valmistamat autoon kuuluvat kuparijohtimet joissa on erilliset vastukset päissä (helppo yleismittarilla todeta, joka johdossa pitää olla sama vastus)? Entä onko virranjakaja taatusti oikea autoon kuuluva Boschin valmistama malli oikean kokoisella vastuksella pyörijässä?
Mikäli jakaja on merkkiä "made in italy" tai tulpanjohdot mallia "tuning" niin auto ei tule koskaan niillä toimimaan oikein.
Mikäli jakaja on merkkiä "made in italy" tai tulpanjohdot mallia "tuning" niin auto ei tule koskaan niillä toimimaan oikein.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Vaikuttais kyllä kaasuttimen jäätymisongelmalta. Jäätyminenhän tapahtuu juuri lähellä 0 kelejä. Ottaako imuilman pakosarjan päältä ? Onko talvi asennossa ? Oletku suihkinut sitä crc:tä silloin kun on ollut "oire" päällä. Saattaa nimittäin olla niin että on jää sulanut sillä aikaa kun on toimenpide tehty ja vaikutus ei olekaan sen suihkeen.
tehtiin tänään pientä vesitestiä.
kun sumu osui kohtaa, missä kaikki tulpanjohdot kulkevat ristiinrastiin, auto sammui laakista, eikä meinannut lähteä käyntiin enää millään.
vaihdettiin toiset johdot tilalle, ja sillä se saatiin tovin yrittämisen jälkeen käyntiin.
puola samoten lyö kipinän kosteana läpi.
täytyy torstaina jatkaa taistoa.
ja 1-piste ruiskuhan tuo on. alkaa pikkuhiljaa epäilyttää, ettei ole yhtä ainoata vikaa, vaan että niitä on useampi, jotka joko johtuvat toisistaan tai sitten eivät.
kun sumu osui kohtaa, missä kaikki tulpanjohdot kulkevat ristiinrastiin, auto sammui laakista, eikä meinannut lähteä käyntiin enää millään.
vaihdettiin toiset johdot tilalle, ja sillä se saatiin tovin yrittämisen jälkeen käyntiin.
puola samoten lyö kipinän kosteana läpi.
täytyy torstaina jatkaa taistoa.
ja 1-piste ruiskuhan tuo on. alkaa pikkuhiljaa epäilyttää, ettei ole yhtä ainoata vikaa, vaan että niitä on useampi, jotka joko johtuvat toisistaan tai sitten eivät.
noniin. puolahan siellä oli sitten täysin mätä, kiitos tietäjille.
ja nyt seuraa jatkokysymys, liittyen vaihteisiin.
viimeviikolla ilmeni omituinen narina, kun vaihteen laittoi kakkoselle.
tsekkasin laatikon, siellä oli öljyä ylärajaan asti. koska narina kuuluu myös silloin kun kone ei pyöri, haiskahtaisi vika ennemminkin vaihteensiirron niveliin, kuin mitä synkroon ym sisuksiin?
ja koska kätösiin ilmeistyi toinen projekti golf, väljällä takapuslalla, seuraa jatkokysymyksen jatkokysymys:
kuskinpuolen takapusla on väljä. ongelman tekee siinä parin sentin päässä oleva kessuaskin kokoinen jarrukäikäle. eli saako tuon puslan vaihdettua maalaisjärjellä ja perustyökaluilla, jousia ruttaamalla ja taka-akselia pudottamalla, vai pitääkö rukoilla apua yläkerrasta?
ja nyt seuraa jatkokysymys, liittyen vaihteisiin.
viimeviikolla ilmeni omituinen narina, kun vaihteen laittoi kakkoselle.
tsekkasin laatikon, siellä oli öljyä ylärajaan asti. koska narina kuuluu myös silloin kun kone ei pyöri, haiskahtaisi vika ennemminkin vaihteensiirron niveliin, kuin mitä synkroon ym sisuksiin?
ja koska kätösiin ilmeistyi toinen projekti golf, väljällä takapuslalla, seuraa jatkokysymyksen jatkokysymys:
kuskinpuolen takapusla on väljä. ongelman tekee siinä parin sentin päässä oleva kessuaskin kokoinen jarrukäikäle. eli saako tuon puslan vaihdettua maalaisjärjellä ja perustyökaluilla, jousia ruttaamalla ja taka-akselia pudottamalla, vai pitääkö rukoilla apua yläkerrasta?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 18 vierailijaa