A4 1.8T ahtaa 0.1-0.2 bar

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

hulkki83
-
Viestit: 6
Liittynyt: 10.12.2008 12:28

A4 1.8T ahtaa 0.1-0.2 bar

ViestiKirjoittaja hulkki83 » 17.1.2009 21:22

Vag-comilla ei anna mitään vikakoodeja mahtaakos olla vaan turbo paskana ? Mites sais näppärästi testattua ton painepuolen vuodoista ??

audituning
-
Viestit: 140
Liittynyt: 19.9.2006 17:18

ViestiKirjoittaja audituning » 18.1.2009 12:40

onko nykimistä huojumista esiintynyt??? varmasti oireilee jotenkin jos painepuolella vuotoa

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 18.1.2009 14:14

Vois olla hukkaportista läppä irti.

hulkki83
-
Viestit: 6
Liittynyt: 10.12.2008 12:28

ViestiKirjoittaja hulkki83 » 18.1.2009 14:49

Muuten käy ihan nätisti välillä kun painat kaasua ja päästät moottorijarrutukselle niin nykäsee hiukan. Askön ku katselin ahtomittaria niin jollain nelosella isoilla kierroksilla ahtaa sen karvan alle 0.2 bar et pienemmillä vaihteilla ei ahda ku jotain 0.1 bar. Käy ihan nätisti tyhjäkäyntiä ja muuten ettei ole mitään oireita huomoattavissa. Voikos vika olla jossain muualla vai tarviiko sitä lähteä tilaamaan uus turbo ? Onkos kukaan tilannut italiasta www.dieselevante.it jossain palstalla joku kirjotteli et oli tilannut ja homma toimi.Sieltä sais vaan KKK 03 alkuperäisen 400 + toim.kulut ....

WEE-6
-
Viestit: 46
Liittynyt: 6.11.2008 14:37

ViestiKirjoittaja WEE-6 » 18.1.2009 15:37

Täältäkin ääni irronneelle hukkaportin läpälle... Noissa KKK turboista niitä irtoilee, vois jo melkeen puhua tyyppiviasta. Mulla on yks 1.8T K03, josta on kans irronnu se lätkä. Kai siihen jonkunlaisen patentin saa tehtyä mutta ennemmin kannattaa uus turbo hommata, saapahan sitten tosiaan uuden eikä vaan korjatulla hukkiksella olevan öljyä kusevan vanhan ;)

hulkki83
-
Viestit: 6
Liittynyt: 10.12.2008 12:28

ViestiKirjoittaja hulkki83 » 18.1.2009 16:00

Mites muuten kun pitäis joku lastukin olla boksissa niin kumpaa turboa K03 vai K04 ?

Sleeper^
-
Viestit: 525
Liittynyt: 20.8.2005 19:39

ViestiKirjoittaja Sleeper^ » 18.1.2009 16:23

Jos laitat k03 niin ei tarvitse ohjelmoida uudestaan, k04 kestää lastun paremmin mutta vaatii uudelleen ohjelmoinnin.

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 18.1.2009 17:19

Vanhasta venttiilistä saa kohtuu helpolla uuden läpän ;)

Niconce
-
Viestit: 75
Liittynyt: 16.2.2009 12:02

ViestiKirjoittaja Niconce » 16.2.2009 12:17

Itsellä oli katkennun hukkaportin kellon tanko ja sen takia oli tehot hukassa. Vika korjattiin hitsaamalla ja samalla turbo huolettiin. 500€ maksoi koko lysti

tapza_s
-
Viestit: 116
Liittynyt: 1.5.2008 17:25

ViestiKirjoittaja tapza_s » 5.3.2009 21:17

Ja turbon "tuotonhan" saa testattua helposti kun tulppaa ahtimelta n75 venttiilille tulevan letkun. Tällöin pitäisi ahtoja olla riittävästi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa