Noniin.. Sain nyt ahtopainemittarin asenneltua ja nyt kiinnostaisi tietää kuinka kunnossa olevassa G60 -koneessa ahdot käyttäytyy.
Tuolla omalla(68mm AP, lastu, ym..) menee lukemat suurinpiirtein näin:
Tyhjäkäynti: -0.6bar
Moottorijarrutus: -1.?bar
Kiihdytys: 0.7bar
Kiihdytys (n.5800->rpm): 1bar
Onko suurinpiirtein normaalit lukemat vai pitääkö jatkaa remonttia. Ahdin huollettu n.60tkm sitten.
Kuinka G60:n ahdot käyttäytyy?
Valvoja: ffp jäsenet
Kiihdytys (n.5800->rpm): 1bar
No toi ei edes ihan normaali ole, kun eikös toi ole aika hyvä.
Kun mulla on 68 tai 65 ahdinpyörä (en nyt edes enää muista kumpi sitä tuli tilattua) ja pääsen vaan sinne 0.9 hujakoille. Olettaen nyt että normi ilmanapaine on sen 1 bar kun toi ajotietokoneen olen saanut jotain 1900 näyttämään. Tosin voi olla että en ihan riittävästi ole raaskinut kierrätääkään.
edit. jaa, no mutta onhan tuossakin 68 ahdinpyörä, mutta on se silti jo ihan hyvä lukema. Mulla tosin pitäs ahdinkin varmaan jo huoltaa.
Onkos tuossa RS-lähtö tai jotain muuta parannuksia?
Mitäs muuten maksimi ahdot on mihin tuo G-lader nyt realistisesti kykenee?
Viimeksi muokannut Eemeli, 31.12.2008 7:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuossa omassa Passatissa on lastu, 68mm ap, ja RS-lähtö. Noilla muutoksilla ahtoi 1bar, ulkoisen mittarin mukaan. Sitten kun irrotti sen ilmanputsarille menevän imuputken pois, niin tuli vielä 0,1bar lisää. Umpikeulassa kun se imee ilmat sen VW-logon läpi, niin tuntui hieman ahdistavan. Imuäänetkin pieneni huomattavasti korkeilla kierroksilla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”