Autossa on tällä hetkellä MTM 210hv ohjelma sisällä ja vakio turbo.
Onko järkevämpää pistää hajonneen turbon tilalle samanlainen vakio turbo?
Vai vaihtaa tilalle KKK K04-15 viritysturbo?
Lähinnä kiinnostaa toimiiko auto isomman turbon kanssa nykyisellä mtm:n ohjelmalla, vai täytyykö ohjelma päivittää toiseen?
Onko esim: mtm:llä valmista ohjelmaa kyseiselle turbolle, jos on tietääkö kukaan ohjelman päivityksen hintaa?
Passat awt + KKK K04-15
Valvoja: ffp jäsenet
Passat awt + KKK K04-15
Viimeksi muokannut clasu, 21.3.2009 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joskus LMS:stä kysyin tuota samaa päivitysohjelmaa KKK04 turbolle omaan passattiini. Sillon kertoivat, että sen hinnaksi tulisi about 3000€ , eivätkä olleet 8 vuoteen sellaista päivitystä tehneet passatteihin. Muistaakseni sanoivat ettei MTM:llä ole valmiina kyseistä ohjelmaa tuolle turbolle, mutta kannattaa soittaa ja kysyä.
Siis.. täh! -97 aeb:iini vaihdettiin LMS:llä k04 lastu n.4 vuotta sitten. Maksoi jotain 300e tms.
Olin siis ostanut alunperin lastun (k03) LMS:ltä.
Clasulla taitaapi olla hieman moternimpi moottorinohjaus (sähkökaasu)?
Jos ohjelma on hankittu LMS:ltä luulis sen päivityksen sujuvan kohtuu "kivuttomasti"-siis jos ohjelma löytyy "hyllyltä"...
Tosin jos suuttimia joutuu vaihtaan niin silloin hinta saattaa hieman pompsahtaa.
Luuri kouraan maanantaina, niin asia selviää!
Olin siis ostanut alunperin lastun (k03) LMS:ltä.
Clasulla taitaapi olla hieman moternimpi moottorinohjaus (sähkökaasu)?
Jos ohjelma on hankittu LMS:ltä luulis sen päivityksen sujuvan kohtuu "kivuttomasti"-siis jos ohjelma löytyy "hyllyltä"...
Tosin jos suuttimia joutuu vaihtaan niin silloin hinta saattaa hieman pompsahtaa.
Luuri kouraan maanantaina, niin asia selviää!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa