Pystyykös tuollaista K11 mallista Nissan Micraa mitenkään lastuvirittämään?
Ja jos, niin onko jollakulla kokemuksia asiasta ja missäköhän tätä mahdettaisiin tehdä Varsinais- Suomen alueella?
K11 Micran lastuviritys
Valvoja: ffp jäsenet
oon joskus nähny lastun tuollaiseen micraan,en kyllä muista kuka sitä myy.... gti almerassa mulla oli joskus muistaakseni unichipin säädettävä(nimestä en oo varma) lastu,toki almerassa oli muutakin tehty,mutta sai sillä jonkun hepan lisää....
hankit siihen peltisarjan ja putkiston ja parantelet ilman saantia... noilla joskus omaan micraan saatiin mukavasti lisää voimaa...
tuolta löytyy micrasta kaikkea kivaa
edit: tai teet siitä micra rwd
hankit siihen peltisarjan ja putkiston ja parantelet ilman saantia... noilla joskus omaan micraan saatiin mukavasti lisää voimaa...
tuolta löytyy micrasta kaikkea kivaa
edit: tai teet siitä micra rwd
-
- -
- Viesti:
"No, kun aiheeseen sitten kerran päästiin, on todettava että onhan noita Microja tosiaankin ainakin rallipeleinä. Joten joltakin sellaselta tiimiltä teknistä tietoutta varmasti löytyy.
VM:ssa oli myös joskus Moottoriklinikka-osiossa Micra kilpuriaiheena. En muista nroa, mutta olisko ollu jossain 90-luvun puolivälin paikkeilla. Micraan oli muistaakseni suoraan saatavana jotain "kit-car"-sarjaa jolla ruutia sai lisää, ja tehot liikkui puolentoistasadan nurkilla. Turbo on sitten jo toinen asia... Minun mielestäni utopiaa."
Lisätään vielä tännekin...
VM:ssa oli myös joskus Moottoriklinikka-osiossa Micra kilpuriaiheena. En muista nroa, mutta olisko ollu jossain 90-luvun puolivälin paikkeilla. Micraan oli muistaakseni suoraan saatavana jotain "kit-car"-sarjaa jolla ruutia sai lisää, ja tehot liikkui puolentoistasadan nurkilla. Turbo on sitten jo toinen asia... Minun mielestäni utopiaa."
Lisätään vielä tännekin...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”