Joo elikkäs vr6 on vm.92 ja 2.8 koneella.
Vikana olis sellanen että kylmänä toimii vallan mainiosti mutta kun kone on lämmennyt niin rupee röpeltämään matalilla kierroksilla(alle 2500rpm) ja ei meinaa pysyä käynnissä. Kaasua kun painaa niin menee vähän aikaa ennen ku ottaa kierroksia ja sitten kun kierrokset laskee niin polttaa putkessa aikalailla. Olisko niin yksinkertanen vika että kun lämpötila anturi ei toimi niin se sekoilee jotain omiaan??
AUTTAKEE!!!
VR6 pätkii !!
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 408
- Liittynyt: 3.1.2004 22:24
Lämpötila-anturi kun hajoo, niin se antaa heti virrat päällä olessa +250C, joten ei vaikuta koneen lämpeämiseen ja siten aiheuta lämpimänä röpöötystä. Ainoastaan suurta polttoaineen kulutusta ja savuutusta ja hankalaa käynnistämistä, kun syöttää bensaa niiin paljon että tulpat kastuu. Sen verran tappelin ex-vr6 kanssa.
Vika koodien luku ensimmäisenä. Ja sitten kannataa kattoa läpi kaikki data kun kone on käynnissä, kaikesta kun ei tule vikakoodia vaikka vian näkee joistain anturi arvoista.
Kannattais ottaa auki tyhjäkäyntimoottori ja putsata paskat pois bensalla/rasvan poistajalla. Löytyy imusarjan oikealta puolelta. Samalla putsaa kaasuläppä, kerää kans paskaa lahjakkaasti sinne.
Vika koodien luku ensimmäisenä. Ja sitten kannataa kattoa läpi kaikki data kun kone on käynnissä, kaikesta kun ei tule vikakoodia vaikka vian näkee joistain anturi arvoista.
Kannattais ottaa auki tyhjäkäyntimoottori ja putsata paskat pois bensalla/rasvan poistajalla. Löytyy imusarjan oikealta puolelta. Samalla putsaa kaasuläppä, kerää kans paskaa lahjakkaasti sinne.
Vikakoodien tutkimisen jälkeen tai ennen.
Ota vr6.n oma erikoistulppa-avain.
Ruuvaa tulpat irti. HUOM! Älä sekoita tulppien järjestystä.
Laita kaikki järjestyksessään esim. pöydälle ja ota niistä selkeä kuva jossa eroittuu tulpan kärki.
Tutki tulpat, onko tulpissa keskinäisiä eroja?
Jos tulpissa näkyi jotain ihmeellistä niin postaappa kuva vaikka tänne koko raadin arvosteltavaksi.
Ota vr6.n oma erikoistulppa-avain.
Ruuvaa tulpat irti. HUOM! Älä sekoita tulppien järjestystä.
Laita kaikki järjestyksessään esim. pöydälle ja ota niistä selkeä kuva jossa eroittuu tulpan kärki.
Tutki tulpat, onko tulpissa keskinäisiä eroja?
Jos tulpissa näkyi jotain ihmeellistä niin postaappa kuva vaikka tänne koko raadin arvosteltavaksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa