Mikähän mahtais olla vikana 1.4 yksi piste ruisku motissa kun tyhjäkäynti on niin pienellä ettei meinaa pysyä käynnissä, tyhjä käynti aaltoili aika paljon se loppui kun vaihdoin lämpötila anturin vesiletkuun.
Saako tuossa mitenkään säädettyä isommalle tyhjäkäyntiä?
Samaten kone puistattaa eli ei käy tasaisesti, tulpat oli melkeen valkeita eli seos on kaiketi persiillään.
Golf3 vm.92 käynti häiriö
Valvoja: ffp jäsenet
No jatketaanpas tätä oon tavannu täältä kaikki tyhjäkäyntiin liityvät keskustelut, ja etsiny vikaa niiden perusteella, listaa mitä vaihtanut/kokeillut
Lämpöanturi vesiletkuun uusi, lambda uusi tai siis oli toimiva käytetty, ilmavuotoja ei jarrutehostajan letkussa, tyhjäkäynti moottori putsattu ja rasvailtu ettei jumittaisi, ruisku putsailtu.
Ainoa muutos mikä tuli niin ei huuda enään niin isoilla kierroksilla ennekuin aloittaa sen kaasun vemppaamisen, piuha irti tyhjäkäynti moottorilta ja kävi ihan ok mut eipä se käynnissä ilman kaasu jalkaa pysy.
Joskus kun sammuttaa ja käynnistää uudestaan ei meinaa pysyy käynnissä puistattaa kuin piru kerjäläistä, mut jonkin ajan päästä alkaa taas heijjaan tyhjäkäyntiä.
Jossain oli puhetta ECU resetistä miten sen voi tehdä, muuten kuin vag-com:lla?
Moottori on 1.4 ABS, voiko tuohon muuten heittää ihan suoraan 1.8i motin siis sen 4-piste ruisku mallin, kun olis semmonen varaosa autossa.
Lämpöanturi vesiletkuun uusi, lambda uusi tai siis oli toimiva käytetty, ilmavuotoja ei jarrutehostajan letkussa, tyhjäkäynti moottori putsattu ja rasvailtu ettei jumittaisi, ruisku putsailtu.
Ainoa muutos mikä tuli niin ei huuda enään niin isoilla kierroksilla ennekuin aloittaa sen kaasun vemppaamisen, piuha irti tyhjäkäynti moottorilta ja kävi ihan ok mut eipä se käynnissä ilman kaasu jalkaa pysy.
Joskus kun sammuttaa ja käynnistää uudestaan ei meinaa pysyy käynnissä puistattaa kuin piru kerjäläistä, mut jonkin ajan päästä alkaa taas heijjaan tyhjäkäyntiä.
Jossain oli puhetta ECU resetistä miten sen voi tehdä, muuten kuin vag-com:lla?
Moottori on 1.4 ABS, voiko tuohon muuten heittää ihan suoraan 1.8i motin siis sen 4-piste ruisku mallin, kun olis semmonen varaosa autossa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa