Kyseessä siis vanha passatin 1.3ceecee joka on tuolla kuplan persiissä ja kantta oon ehostellut mutta nytkun oon nokkaa laitellu kiinni nii jostain syystä pukit napsahtelee poikki..oon kiristellyt mahdollisimman tasaisesti ja vähää kerralla,paininkupit liikkuu hyvin.
pukit oikeassa järjestyksessä aluksi mutta nyt joutunu ottamaan varaosa kannesta pukkeja.
Nokkapukit katkeilee...
Valvoja: ffp jäsenet
koululla aikanaan korjailin vanhemman passatin vitoskonetta jossa joku oli yrittäny kiristää pukkeja väärin päin paikoilleen ja kansi oli hieman muuttanut muotoaan kun pinnapultin ympäriltä oli ruvennut leviämään. Kunnolla ei saanut omistajan rahanpuutteen vuoksi korjata vaan 80 hiomapaperilla piti vetästä tavaraa pois pukista niin kauan kunnes ei enään nokka-akseli jättänyt jälkeä ja pyöri kevyesti. :D
-
- -
- Viesti:
joo no sitä en tiedä. Omistaja oli pienellä budjetilla liikenteessä kun ei saanu edes uusia kannenpultteja laittaa ja kun kantta kirraili paikoilleen niin hyvin tunsi kuinka pultit venyi ns."yli" eli ekaksi tuntui tiukalta kääntää ja sitten yhtäkkiä kääntykin helposti vaikka pultti ei katkennut. Ihan nätin kuuloisesti se kuitenkin kävi sitten kun kasaan sai. :D Pikkasen vitutti tehdä tolleen paskaa, muttakun asiakas vaati niin ei voinu mitään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”