Venton ahtaminen?
Valvoja: ffp jäsenet
Venton ahtaminen?
Mulla on siis otsikonmukainen Jetta-sukupolven edustaja, joka ei ole, -94 mallistaan huolimatta, vähäpäästöinen. Itseasiassa viimeksi katsastaessani sitä ja saadessani uuden rekisteriotteen, poistui vanha "katalysaattori, käytettävä lyijytöntä polttoainetta" tekstikin. Auto on siis uudempi kuin -92, mut ei vähäpäästöinen, mitenkäs ahtaminen? Ei pitäisi tuottaa muuta tuskaa kuin katin asennuksen, vai? Auto on tuotu muuttoautona suomeen -95.
Joo, auton tarina on sellainen, et se on ostettu 3.6.1994 VV-auto herttoniemi ja viety Saksaan, jossa ollut vuoden ja tuotu takaisin Suomeen, ja ollut sitten 2 vuotta omistajallaan veroedun takia. Mut asiast lentokoneeseen, konttorilla olen puinut tätä asiaa jo vuosikaudet ja mitään kantaa ei ole kukaan osannut asiaan ottaa. Sikäli mun maailma ei siihenkään romahda, jos ne siitä vähäpäästöisen tahtoo, mut syy tähän vähäpäästöisyydettömyyteen olisi kiva tietää. Oliskohan muuttoautoissa ollut joku porsaanreikä rekisteröinnissä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”