Olis tarjolla avarrettu ruiskukansi kireemmállá nokalla mutta mutta....
Onnistuuko toi ilman et tarvii vaihtaa mántiá?
Eli onko ruiskukoneessa eri mánnát, kun tossa kaasariversiossa, ottaako venat kiinni mántiin tai tuleeko liikaa puristuksia tai jotain muuta huomioitavaa?
Ajatus oli saada tehoja lisáá muutoskatsastamatta ja sáilyttáen kaasarin.
luin jostain, et joku oli vaihtanut passatin kannen golffiin ja oli tullu tehoja lisáá,
Kuinka mahdollista, oliko se nostanut puristuksia tai onko passatissa kireempi nokka?
T- Marco
-87 GT 8v kaasarikannen vaihto 8v ruiskukanteen?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 58 vierailijaa