vaihteisto-öljy...
Valvoja: ffp jäsenet
vaihteisto-öljy...
Elikkä missähän päin mahtaa olla vaihteistoöljyn täyttötulppa?
Tyhjennystulppaa noissa ei taidakkaan olla kun ei kuulu huolto-ohjelmaan.
Auto on golf 3 gti 8v. 2E! vm.-92
Tyhjennystulppaa noissa ei taidakkaan olla kun ei kuulu huolto-ohjelmaan.
Auto on golf 3 gti 8v. 2E! vm.-92
Viimeksi muokannut GolF3, 6.6.2008 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Laatikon kyljessä (tai päässä) pitäisi olla täyttötulppa, en tosin muista enää tarkkaan tuota, mulla oli kans aikoinaan 2,0 8v golffi ja siihen laatikkoöljyt laitoin...
Tulpat on 17mm kuusiokolo, mulla ainakin on sellainen VR6:n laatikossa, tosin siinä on 02A laatikko eli eri kuin 2E:ssä. Hätätilassa tulpan avaajan kikostaa M10 pultista ja parista mutterista jos ei omista 17mm kuusiokolohylsyä.
Ite laitoin TAF-X:ät sisään sunnuntaina, voi verrata sitten talvella onko parempi kuin VS-200. Olen aina täyttänyt kyllä tuosta oikeasta täyttöaukosta, sisään saa kyllä riittävän määrän öljyä varsinkin kun nostaa tunkilla kuskinpuolelta autoa tarpeeksi korkealle.
Aiemmista keskusteluista tiivistäen, TAF-X ja VS-200 on parhaat laatikkoöljyvaihtoehdot VR6:n 02A lootaan.
Tulpat on 17mm kuusiokolo, mulla ainakin on sellainen VR6:n laatikossa, tosin siinä on 02A laatikko eli eri kuin 2E:ssä. Hätätilassa tulpan avaajan kikostaa M10 pultista ja parista mutterista jos ei omista 17mm kuusiokolohylsyä.
Ite laitoin TAF-X:ät sisään sunnuntaina, voi verrata sitten talvella onko parempi kuin VS-200. Olen aina täyttänyt kyllä tuosta oikeasta täyttöaukosta, sisään saa kyllä riittävän määrän öljyä varsinkin kun nostaa tunkilla kuskinpuolelta autoa tarpeeksi korkealle.
Aiemmista keskusteluista tiivistäen, TAF-X ja VS-200 on parhaat laatikkoöljyvaihtoehdot VR6:n 02A lootaan.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”