Otsikon mukainen automobiili ei halua sitten millään hörähtää käyntiin..
Tehty/kokeiltu
Joitakin antureita vaihdeltu, sulakkeet tsekattu, bensapumpun rele tsekattu, bensapumppu tsekattu että pyörii, ajoitukset tsekattu ym....
Havaintoja
Startin rele naksahtaa, kun kääntää virrat.
Suuttimilta ei tullut bensasumua, kun kisko oli imusarjasta ylhäällä ja kaveri sahasi startilla.
Käytetty bensaletkua kiskolta irti, bensaa tulee mutta ei mitenkään erityisesti kovalla suihkulla?
Kyseinen auto ollut lämpimässä/kuivassa tallissa pidemmän aikaa projektin kohteena, laiteltu ainakun kiinnostusta ilmaantunut.
Kaikki ohjainlaitteet/tekniikka puolen sähköt olen testannut toisessa Audi S3 1.8t:ssä, että toimii kun autoa aloin purkamaan aikanaan.
Moottorissa kaikki uutta tällä hetkellä
Vikakoodit jotka ilmaantuu heti, kun starttaa.
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
P1237 - 35-00 - Open Circuit
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
P1239 - 35-00 - Open Circuit
17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
P1240 - 35-00 - Open Circuit
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
P1238 - 35-00 - Open Circuit
17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75)
P1548 - 35-00 - Open Circuit
17939 - Camshaft Timing Adjustment
P1531 - 35-00 - Open Circuit
17695 - Boost Pressure Control Valve (N249)
P1287 - 35-00 - Open Circuit
s3 1.8t ei käynnisty (selvitetty)
Valvoja: ffp jäsenet
s3 1.8t ei käynnisty (selvitetty)
Viimeksi muokannut Mikaell, 24.6.2015 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jahans, koko johtosarjan yöllä purin sitten viellä ja kävin läpi...
Kaikki ok jotain satunnaisia johtoja oli mistä kuori jokseenkin halkeillut mutta ei missään nimessä poikki.
Seurasin johtoja ja tsekkailin mikä suuttimien jne liitin mahtanee olla.
Sitten johtosatsi takasin kiinni keulille, kaikki liittimet kiinni.
Tämän kaverin kohdalla, joka on sytytyspuolen/suuttimien paras ystävä tuntui että liitin ei menisi kunnolla pohjaan astii.
Liittimen kosteussuoja toisessa puoliskossa oli lähtenyt pois paikoiltaan, jonka takia liitin ei mennyt pohjaan asti mutta äkkiseltään liitin laitettuna kiinni vaikutti että olisi ollut kunnolla.
Liittimen kosteussuoja tiiviste kunnolla paikalle, liitin kiinni, pieni armahdus yläkerran herralle ja avainta kääntämään.
Laakista käymään, kun palmun alta.
Kaikki ok jotain satunnaisia johtoja oli mistä kuori jokseenkin halkeillut mutta ei missään nimessä poikki.
Seurasin johtoja ja tsekkailin mikä suuttimien jne liitin mahtanee olla.
Sitten johtosatsi takasin kiinni keulille, kaikki liittimet kiinni.
Tämän kaverin kohdalla, joka on sytytyspuolen/suuttimien paras ystävä tuntui että liitin ei menisi kunnolla pohjaan astii.

Liittimen kosteussuoja toisessa puoliskossa oli lähtenyt pois paikoiltaan, jonka takia liitin ei mennyt pohjaan asti mutta äkkiseltään liitin laitettuna kiinni vaikutti että olisi ollut kunnolla.
Liittimen kosteussuoja tiiviste kunnolla paikalle, liitin kiinni, pieni armahdus yläkerran herralle ja avainta kääntämään.
Laakista käymään, kun palmun alta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa