Golf alkoi käymään 3 pytyllä, vedot kateissa. Uusittu puolia, tulpat sekä map-anturi.
Edelleen yleismallisella odb-mittarilla antaa vikakoodeja p0107 sekä p0112. Käy nätisti n.3 min jonka jälkeen ei uskalla enää tyhjäkäynnillä käyttää, koska pakosarja kuumenee(punaiseksi) liikaa. Eli auto ilmeisesti käy liian rikkaalla, kun putken päästäkin nestettä tippuu? Mitä osia seuraavaksi vaihtoon? Lambda? Vaikkei nuo vikakoodit sinne viittakkaan..
Golf IV -03 BCB ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 82
- Liittynyt: 29.2.2004 8:08
Pakoputkesta tuntuu tulevan vettä urakalla ihan toimivanakin.Itse lähtisin tarkastamaan johtosarjaa jos map on jo vaihdettu ja vikakoodi säilyy nollauksenkin jälkeen. Toinen vikakoodi on lämpötila-anturilta. Anturiaviat sekottaa noi bcb:t aika totaalisesti, joten suosittelen tsekkaamaan ne lävitse ensin ennenku teet mitään muuta jännää. Suosittelen myös hankkimaan vikakoodit ihan vagcom-ohjelmalla tai vcds niinku se nykyään on, että on varmasti kaikki mitä sieltä lähtee. Kunnon laitteella näet myös lambda-arvot (ne pitäs kyllä tarvikekäkkylälläkin näkyä). Rikkinäinen lambdan näkee vagcomilla suoraan ja se tuppaa jättämään myös vikakoodeja long time fuel trim mixture too lean tai rich. Lambda ei tulis ihan ekana mieleen siis itsellä tässä tapauksessa.
Ton 3 min se kone on kylmänä ainakin rikastuspiirillä eli käy korotettua tyhjäkäyntiä varmaan jotakuinkin ton ajan verran ainakin. Vieläkö se käy 3 pytyllä koko auto?
Ton 3 min se kone on kylmänä ainakin rikastuspiirillä eli käy korotettua tyhjäkäyntiä varmaan jotakuinkin ton ajan verran ainakin. Vieläkö se käy 3 pytyllä koko auto?
-
- -
- Viestit: 82
- Liittynyt: 29.2.2004 8:08
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa