Eli vaatiiko, tai hyödyttääkö 65mm ahdinpyörälle "oma lastunsa", joita löytyy esim. ebaystä?
Tällä hetkellä on kii dopin lastu ja 68 ap. Rajoitin nakkaa kiinni n. 6500rpm:ssä.
Ebaystä löytyy mm. Corrado G60 RS Tuningchip + G-charger 65mm pulley size, joilla luvataan huomattava tehon lisäys edyttäen tietty, että ahdin ja kone on muutenkin hyvässä kunnossa. (jopa 215hp, joka lienee hieman teoriaa)
Kierrokset nousisivat 6500-7200rpm lukemiin.
Ok.. tiedän että myös ahtimen "kärsivällisyys" huononee, mut ei toi tän hetkinen ahdinkaan niin priima oo etteikö tuota em. yhdistelmää voisi kokeilla?
Eikähän se pakko särkeä sitä oo tahallaan, mutta jos kävis niin ikävästi... ;)
Entä pelkän pienemmän ap:n vaihto? Hyödyttääkö ja tartteeko säätää uudelleen sytytysennakkoo ja jos niin mihin lukemaan?
Myös ostotarjouksia otetaan vastaan ed. mainituista hiluista?
G60:n lastutus/65mm ap vinkkejä vailla?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa