Golf mk1 EG moottoriin läppärungot/suuttimet

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

toni-[90]
-
Viestit: 70
Liittynyt: 12.3.2008 22:41

Golf mk1 EG moottoriin läppärungot/suuttimet

ViestiKirjoittaja toni-[90] » 27.8.2013 22:21

Noniin !
Autona siis -82 golf mk1 karmann cabriolet gli EG koneella.

Auto alunperin 4-pisteruisku 1.6 (mekaaninen).

Tarkoituksena olisi läppärungot asentaa, megaruuttaa, jne. Vapaastihengittävänä rakentaa.

Tiedossa olisi 45mm läppärungot, olisivat melko hyvät tuohon. ?

Suuttimien kanssa tarvitsisin neuvoa/jeesiä. Miten suuttimet olisi fiksuin sijoittaa? Läppärunkoihin vai koneen alkuperäisille paikoille ?

Onko moottoripyörissä suuttimissa joku standardi koko, vai pelataanko o-renkaiden kanssa ? Olisiko fiksu laittaa moottoripyörän matalaOhmiset suuttimet läppärunkoihin?

Asia varmasti tarpeeksi epäselvästi ilmaistu ? Laittakaa NEUVOJA/Kokemuksia tulemaan. Myös privaa voi laittaa !

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 27.8.2013 22:48

Mulla on orkkispaikalla PG:n suuttimet, sopivia suutinholkkeja ei saa eli porasin vaan holkit sopiviksi sähkösuuttimille. Hieman on mietityttänyt miten suihku osuu imuventtiilille kun sähkösuuttimen kärki on sen verran kauempana imukanavasta kuin k-jet suutin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa