Eli tällainen tapaus http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=930292#930292
-öljyvuoto voi heretä jos vaihtaa jäykempää öljyä tai sitten kannentiivisteen...
-laatikosta melkovarmaan menneet syncrot joten korjaus tai laatikon vaihto edessä.
Eli autona Golf mk3 3D vm 95 jossa koneena 44 kw 1,4I ABD ja laatikkona CKR
Pihassa olisi Vento jossa Moottori 1,8i 90hv/66kw koodi ADZ Vaihdelaatikko koodi CHB
Saako ja mitä pitää vaihtaa jos heittää tuosta ventosta tuon moottorin golffiin että menisi katsastuksesta läpi??
Golf on nelipisteruisku ja vento yksipisteruisku eli ainakin ecu? johdotuksia?
Otetaanko koko etuakselisto moottoreineen/laatikkoineen irti ja vaihdetaan yhtenä könttinä?
On sitten toinen asia kannattaako :)
Tekniikan vaihto 1,4i tilalle 1,8i
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 262
- Liittynyt: 23.9.2005 8:23
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa