Golf 2 Rallyen laatikon rattaat vs muitten kakkisten?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

-Mikkeri-
-
Viestit: 446
Liittynyt: 19.12.2008 15:38

Golf 2 Rallyen laatikon rattaat vs muitten kakkisten?

ViestiKirjoittaja -Mikkeri- » 26.3.2013 22:31

Tosta omasta turbo nelikosta meni todennäkösesti laatikosta 2.vaihteen ratas hajalle, sopiiko muitten lootien rattaat suoraan tohon vai pitääkö nimenomaan olla rallyestä?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 26.3.2013 22:39

Onkos toi 02C laatikko? Eli keppi vaijereilla, hyd kytkin yms?
Jos on, niin siihen käy 02A laatikoiden rattaat. Tai jos haluaa rakennella, niin 02J rattaat ja 02A synkrot, niin on kestävin paketti. joka silti laukee 300/300 tehoilla/väännöillä :)

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 27.3.2013 3:54

Ei kannata viljellä tota 300/300, koska sillä ei oo totuuden kanssa mitään tekemistä...

Mulla olis noita rattaita, jos kiinnostaa...

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 27.3.2013 5:47

Sanopas nyt sit Dona mitä 02C kestää? Alle 300, yli, ei sinne päinkään....

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 27.3.2013 10:06

02a askin kohdalla käytät tota 300/300 ja sen keston tiedän tasan. Näyttää kaiketi olevan samaa settiä tuo 02c myös...

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 27.3.2013 11:43

taitaa olla tuurista ja koneen luonteestakin kiinni. kaverilla losahti tasauspyörästöstä tavaraa kytkinkopan läpi g60-syncro passatista perus geen vireillä

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 27.3.2013 11:51

Tuon sukuinen vaihteisto ei varmasti säikähdä jos väännöt pysyy alle 400Nm. Yleensä ainakin noi 02a ja 02j kestää aika kivasti 400-500Nm kokoonpanoissakin. Tämä siis normaalissa katukäytössä, kilpa-autot sitten ihan erikseen...

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 27.3.2013 12:15

Itellä oli 375hv 470nm lukolla ja kesti. 470hv 600nm ei kestäny ja tätä kokeiltiin neljällä laatikolla uusilla laakereilla ja shimmatuilla välyksillä, lukolla ja ilman. Aina paskaks.
Palstalla on myös auto, jossa jollain ihmeen tuurilla on kestäny reilusti yli 500hv, tosin kevyemmässä autossa.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 27.3.2013 14:05

Ja varmaan laatikon rikki saa 100 / 150 setupillakin jos oikein yrittää

-Mikkeri-
-
Viestit: 446
Liittynyt: 19.12.2008 15:38

ViestiKirjoittaja -Mikkeri- » 27.3.2013 14:54

En oo varma laatikon mallista, kyllä se rallyen orkkis loota pitäs olla, nestekytkin ainakin on. Voisin Dona pistää yvtä kun saa laatikon palasiksi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa