Pierburkki oireilee.
- kylmänä käynnistäessä pitää noin minuutti-kaks pidellä kaasua jonka jälkeen kierrokset pysyy n. 1500
- kylmänä saa jonkin aikaa ajella, että kierrokset laskee normaaliin tyhjäkäyntiin tuosta äskeisestä lukemasta
- meinaa hyytyä kylmänä ajaessa
- lämpimänä saa sahata käyntiin
- kulutus 11-12l sekalaisessa rauhallisessa ajossa
Muutakin löytyy.
- ajossa lämmöt ensimmäisen viivan kohdalla
- parkissa alkaa nousta pikkuhiljaa viisari pystysuoraan jonka jälkeen lähtee flekti päälle,
silti lämmöt nousee siitä vielä seuraavaan pykälään ellei laita sisäpuhallinta kakkoselle.
1.8 GT siis kyseessä.
1.8 GU
Valvoja: ffp jäsenet
Kuten toisaalla maininnutkin, niin lähtisin tutkimaan tuota automaattiryyppyä ensin. Itselläni omassa GTssä oli vastaavia oireita; vaihdoin ilmanputsarin.alla piilossa olevan mustan muovisen mötikän, johon tuli kaksi alipaineletkua (nimeä osalle en muista), samalla uusin kaikki alipaineletkut, bensasuodattimen ja muista syistä myös vaihdoin virranjakajankin ja tulpat sekä johdot. Sen jälkeen toiminut mainiosti.
Ja lämmöissä lähtisin tutkimaan termostaattia ja vesipumppua ensimmäisenä.
Ja lämmöissä lähtisin tutkimaan termostaattia ja vesipumppua ensimmäisenä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa