1.8t nykii eikä kierrä
Valvoja: ffp jäsenet
1.8t nykii eikä kierrä
Tullut pakkasilla outo vika.
Välillä auto toimii ongelmitta, mutta toisinaan alkaa ongelmat.
Seuraavanlaisia vikoja ilmenee satunnaisesti:
- liikkeelle lähdössä auto nytkyttää. Kun kierroksia nostaa vapaalla varovasti niin tasakaasulla kierrokset heijjaa.
- vedot katoaa eikä auto jaksa liikkua
- tyhjäkäynti putoaa n. 400-500rpm ja paukuttaa putkessa, kaasua painaessa kone ei reagoi lainkaan
Vika ei yleensä kestä kauan, mutta saattaa tulla parikin kertaa vaikkapa 10km ajon aikana.
Auto on siis octavia rs -01. Koittanu etsiä eri vag forumeilta vastausta, muttamonella on saman tyyppisiä vikoja ollut mutta missään ei vastausta löytynyt vikaan. Bypassin irrotn ja tuntu liikkuvan ihan hyvin, joten tuskin seän jäätyy.
Välillä auto toimii ongelmitta, mutta toisinaan alkaa ongelmat.
Seuraavanlaisia vikoja ilmenee satunnaisesti:
- liikkeelle lähdössä auto nytkyttää. Kun kierroksia nostaa vapaalla varovasti niin tasakaasulla kierrokset heijjaa.
- vedot katoaa eikä auto jaksa liikkua
- tyhjäkäynti putoaa n. 400-500rpm ja paukuttaa putkessa, kaasua painaessa kone ei reagoi lainkaan
Vika ei yleensä kestä kauan, mutta saattaa tulla parikin kertaa vaikkapa 10km ajon aikana.
Auto on siis octavia rs -01. Koittanu etsiä eri vag forumeilta vastausta, muttamonella on saman tyyppisiä vikoja ollut mutta missään ei vastausta löytynyt vikaan. Bypassin irrotn ja tuntu liikkuvan ihan hyvin, joten tuskin seän jäätyy.
Lainaan tätä ketjua, kun minullakin on melkein sama ongelma. Eli aina kun auton käynnistää aamulla tyhjäkäynti käy normaalisti hetken, jonka jälkeen kierrokset putoaa n, 400-500rpm ja välillä sammuu. Kierrokset kuitenkin tasaantuu, kun kerran polkaisee kaasua. Siis tämä tapahtuu vain, jos auto on on seissyt yön yli ja myös työpäivän jälkeen ilmenee samaa.
Auto on siis vw bora 1.8t, ei anna vikakoodeja. Puolat ja tulpat vaihdettu kesällä.
Voisiko ongelma johtua imuvuodosta? Ei kuitenkaan voi olla kovin suuri vuoto kun ei anna vikakoodia.
Auto on siis vw bora 1.8t, ei anna vikakoodeja. Puolat ja tulpat vaihdettu kesällä.
Voisiko ongelma johtua imuvuodosta? Ei kuitenkaan voi olla kovin suuri vuoto kun ei anna vikakoodia.
Meikällä sama ongelma. Boschin testeri ilmoittaa jäähdytysjärjestelmän viaksi ja sytyttää vikavalon tauluun. Kun käy nollaamassa, pysyy poissa muutaman päivän ja auto toimii tällöin täysin normaalisti. Käynnistyy hyvin jne, mutta kun valo taas tupsahtaa esiin niin kylmäkäynnistyksessä ongelmia. Ongelma ilmenee noin 0 - -5C, -25 tai kun on oikein kostea keli. About 10 asteen pakkasessa toimii moitteetta..
Ja tuo vikavalo syttyy nollauksen jälkeen yleensä kun on ajellut esimerkiksi 100km yhtä soittoa maantieajoa. Ei koskaan kaupunkiajossa..
Ja tuo vikavalo syttyy nollauksen jälkeen yleensä kun on ajellut esimerkiksi 100km yhtä soittoa maantieajoa. Ei koskaan kaupunkiajossa..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa